![]() |
C:/PROGRAM/MICROSOFTGAMES/TRAINSIMULATOR
+ Att det står att filen bara är 1 kb!!! |
Citat:
Citat:
Hur stor är filen du laddat ner? Nåväl, ladda ner filen igen och installera om den och se till att installera den där du har MSTS installerat och se om det går bättre. :) |
Men...
Det e ju löjligt! Det funkar absolut inte! Jag laddade ner filen flera gånger men Det funkar ej! Jag har kollat instalationsvägen också! |
Prova den här om det går.
|
Citat:
Har du provat med att starta om datorn efter installationen??? |
Otroligt!
Otroligt snyggt alltså! :tumupp:
Du är GULD VÄRD!!! Nu slipper man sitta och tänka på vad det kan vara för konstig text som står här och där.... :eek: SNYGGT!!! :D |
yoge
kan nogen hjælpe mig med at finde timmer.e
timmer x2 ysju, eng ysju/ubfz da jeg godt lide at køre svenske ruter jeg er inde hver dag ser om der er nye ting jeg kan bruge mvh.clausma |
Den vill avinstallera från mappen Program, Microsoft Games, Train Simulator och där finns ju inget. Här kan man inte välja mapp, vilket ställer till problem.
-------------------------------- Plats Musik Liv |
dette hvar kul
no kan man få dansk, svensk språk på msts, det er veldig bra, blir bedre når man ikke kan så mye engelsk, det hadde vært kult om det kom norsk og
|
Citat:
|
Jag måste bara säga att denna uppdatering INTE fungerar om man vill använda Raildriver. RD läser ju från "tågdatadisplayen" F5 och är den på något annat språk än engelska, ja då blir Raildrivern förvirrad... Jag satt i ca 3timmar hos en kompis som ville testa att köra MSTS med raildriver innan jag till slut kom på vad som var fel...:rolleyes:
|
Wow! Snyggt gjort:applad: Kul att man nu förstår vissa begrepp som man inte förstod innan:tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:14. |