![]() |
Snyggt jobbat, det där blir nog ett förbaskat snyggt tåg, ser det ut som :).
|
Skitsnyggt blir det och härligt att se lite kulör på skapelsen! :applad::tumme_upp: Smart textur att använda för mappningen med som jag kommer sno rakt av ;) Hur många gånger har man inte suttit med spegelvända UVs när det var dags att börja med märkning.
|
Galet bra!!
|
Tack alla för berömmet, det ger en mer drivkraft.
Kan meddela att Max kraschade under pågående arbete och jag hade dessvärre inte sparat den Uvw kartan. Men det var ganska lätt fixat nu på kvällen och kan på nytt börja kladda i PS. Det var ingen större förlust, med tanke på att det var mest grundfärger. Så nu är tanken att göra en seriös textur. |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Lite jobb har ändå hänt sen sist och med bättre resultat (hoppas jag?) Takets blåa är ändrat så det bryter så mycket.
|
Wow, grymt jobb! Kommer bli toppen till Bergslagsbanan (om nu jag kan lösa felmeddelandena...)
|
Mycket imponerande! :ber: Får väl säkert skruva ner ljusheten i det blåa ett antal hekto när det väl ska in i RW(annars blir det troligtvis 60W luma disco av det hela) men det är ju ointressant just nu :)
|
Bra! Kommer det bli öppningsbara dörrar och ändringsbara destinationsskyltar, som medClass 380?:)
|
Skitsnyggt:drool:
|
Skitsnyggt :drool: .
Kommer det bli X10 förarhytt och att man kan sitta i vagnen? :) |
Tackar =)
Citat:
Citat:
Vagnen kommer ha en inredning, möjligen inte så detaljerad men det ska väl gå att sitta i den. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:13. |