![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Strandlykkja, det innebär att vi är mer än halvvägs Eidsvoll - Hamar! :)
EDIT: Hm, andra bilden blev lite konstig... |
Dette blir meget bra:tumme_upp:
|
:tumupp: Meget bra bønan :tumupp:
|
Hei Bønan :)
Har vært inne på finn.no/kart og sett på foto over Tønsberg. Nå kan man se den nye tunnellen skinnelagt og delvis omleggingen av sporsløyfen rundt byen . Er det nok til at du kanskje kan oppgradere dette i vbsr 6 ? |
Ja det ska nog räcka. Tack för tipset! :)
|
Citat:
:tumupp::tumupp: Kjempefint .. |
gleder meg
ja fine bilder, ja blir mer å mer gøyt, eg har alltid likt vbsr best når det gjeld msts, dere gjør allt så fint, mener denne ruten er helt konge å kjøre, eg koser meg hver gang eg kjører på vbsr for det er en så veldig gøy å fin rute å kjøre på, eg står nett i moi mot stavanger, en mega kul rute å ja med forlengelser blir ruten bare bedre å bedre
fine bilder her i tråden stå på du å derre gjør en fantastisk jobb:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: |
hei
eg gler meg til en ny oppgradering av vbsr det er nok fler som gjør, å ja det er helt sant at dere veldig flinke til å lage lage ruter, min mening er at vbsr er den beste å fineste ruten i norge til msts, det er leoben surr å vbsr å trollhattan eg kjøre mest men ska eg velge blant de rutene eg har så er nok vbsr den eg liker best, den er så bra laget å man kan kjenne seg igjenn på stoppestedene, eg ser jo at det ikke er så mye liv her inne på forumet, men håper folk ikke har gått lei å at de ennno vil ha nye vbsr oppdateringer
msts å vbsr kjører eg nesten hver dag å eg syns det er veldig gøyt å slappe av med en tur på vbsr etter jobb å de dagene eg har fri så tar eg en lengre tur så dere som bygger på ruten, stå på dere gjør en veldig bra jobb:tumme_upp::tumme_upp: |
Det är verkligen härligt att få den typen av kommentarer! Just nu bygger jag ju på Stockholmsrutten, men när jag är klar med signalerna på den ska jag sätta lite tid till VBSR6 mot Hamar också! :)
|
hei
bare hyggelig bønan, ja det er å en fin rute, stokolmsrutan, ja videre mot hamar det blir bare helt rått, får vel med mjøsa å kankje lillehammer å da, hadde vært kul med vikingskipet på hamar????
men du gør en veldig bra jobb, det gjør alle dere som er med på å lage de flotte rutene stå på |
Hei Bönan
har et spørsmål ang platform lengder mellom Eidsvoll og Lillehammer blir det plass til 10 vogns tog siden det er det som brukes nå gleder meg til VBSR 6 kommer ut en gang |
Det är ju bara Tangen och Stange som har uppehåll mellan Eidsvoll och Hamar. Alla plattformar byggs efter de längder de har på flygfotona. :)
|
Det er jo bra men vis du vil så kan jeg sende en Mail til jbv så får du lengden for da kan jeg sjekke lengden på Tangen, Stange, Hamar, Brumunddal, Moelven og Lillehammer så slipper du å bruke flyfoto men det kan du besteme sjøl
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack, men det är inga problem med flygfoto. Det går att se längden väldigt exakt med mätverktyget. :)
|
Smart måte å gjøre det på hvordan får du til å måle ting kart og hvilken kart er det du bruker
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:23. |