![]() |
Tomas: Kommer det att låta nått slags motorljud när Auto-växeln ändras som det gör på riktigt, menar inte den med det gul-röda handtaget utan den gula versionen?!
|
Citat:
He he dessa bilder känner jag igen...Spårspring :) |
Citat:
|
He he
Jag bara skämtade..Tyckte det passade bra till de bilderna eftersom jag vet på ett ungefär var de bilderna är tagna...
MVH Kenneth |
Citat:
|
Tomas, andi har nu uppdaterat sitt Junction kit till TRS2006 och laddat upp, syns på DLS men inte i CMP än :rolleyes:
Det skall funka i både 2004 o 2006. Jag antar att det är där växlarna finns? |
Har du laggt ner projektet tomas? det vore synd för det e ju skit fina växlar
|
Skit fina växlar... 5:eek: utav 5:eek:
Hade inte upptäckt tråden innan... |
projektet hamnade på is tillsammans med allt annat skapande, men när det gällde växlarna så stupade det delvis på hur jobbigt mitt sätt att göra växeltexturen var (det var mycket mycket pyssel för varje textur).
Men nu håller jag ju på med signaler, och två andra större projekt... men vi får se hur det går, min ambitionsnivå ligger något över vad jag brukar ha inspiration till att slutföra. /Tomas |
det var ju synd att höta för dom var ju väldigt fina , det skulle varit bra med dom på min bana men men , de e livet , du ska ha lycka till med signalerna o dom två andra projekten som jag undrar vad det e =P
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:25. |