1 bifogad(e) fil(er)
Jag gillar verkligen den sista bilden, Arvid:)
Själv lägger jag in en bild från min normalspårsversion av Roslags Näsby. Kontaktledningen får jag nog aldrig fason på:p |
tackar, jo visst kanske mina bilder är fina, mne de håller inte samma klass som dina ligger i!
Snyggt! :) |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Nästan två timmar före tidtabell rullar vut 76740 ut från Mora i riktning Älvdalen (Märbäck).
|
Citat:
|
Citat:
Tilläggas bör kanske att detta inte är någon bana som jag bygger aktivt på. Jag blev bara lite sugen på att bygga lite på den efter Peter Sandströms bildreportage:) |
Snälla ge dej Krille!
Jag har svårt att se på dina bilder, finare landskap och liknande städer är svåra att hitta! Jag gillar verkligen ditt sett att bygga, fortsätt med det! (om det nu är du som bygger :p ;) ) |
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag kan dock hålla med om att de personer du nämde också gör otroligt fina landskap, med flera! Bifogar några bilder, närmare betstämt 4 st från en annan lite nyare rutt som heller aldrig blev klar. Bilderna är från....fasen, jag har till och med glömt namnet på staden. :D ;) Konstigt varför bilderna får mycket sämre skärpa efter bildförminskning? |
Tredje bilden gillas mycket:) Trevlig kvällningskänsla i den. Att placera ut belysning på stationer gör verkligen mer än vad man kan tro:)
|
Mycket fint...
Var hittar du de där höghusen! |
1 bifogad(e) fil(er)
Någonting är inte som det ska...;)
Deutsche Bundesbahn hälsar på med ellok Br120 och Regionalvagnar. |
Tackar för kommentarerna.
Kan säga att belysningen på stationen är lite fusk, det fanns redan innan bara att jag drog över ett tak över. ;) :D Angående höghusen är de flesta från Towerblock- serien som kan laddas ner från DLS. Lite andra är från ST skivorna. Ett av husen har jag dock satt ihop cirka fem så att det blir så där mjukt runt. Fina bilder Krille" |
http://img174.imageshack.us/img174/8...reen054sa0.jpg
Rc6 1338 på Enkhuizen station på banan Amsterdam-Enkhuizen |
Citat:
Trevlig bild på det dessutom:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:29. |