Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Pisstråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20233)

Micke.L 2009-10-04 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Bombardier Train (Inlägg 193045)
Men fråga den som fixade trimmet, den personen borde ju veta. :rolleyes:

Har gjort det, det är massa olika delar som ska bytas. Just nu går den inte ens att starta eftersom en remskiva är nersliten. Så jag tror jag får lämna in den och betala så mkt det kostar..

Bombardier Train 2009-10-04 15:29

Synd. Men bra att du blir av med trimmet iaf! :tumme_upp:

Julian 2009-10-04 17:40

Brage torskade mot Gröndal idag. Dommaren var en katastrof:mad: Gröndals avgörande mål kom på solklar offside. Pinsamt för hela fotbollssverige att såna dommare för döma:tumner:

Schulz 2009-10-11 10:32

Sverige torskade mot danskarna, vilket var väntat enligt statistiken iaf. Tycker dem är värda att inte få spela VM då de inte har övertygat något förutom någon enstaka match. Matchen mot danskarna i Sverige var ett bottennapp. Skall det förbättras bör Lagerbäck gå och någon ny komma in som ser ljust på framtiden genom att låta yngre förmågor ta över. Liksom Henke, han är 38 och är fallfärdig. Låt honom spela i de lägre nivåerna.

alexfaldt 2009-10-12 09:28

Citat:

Ursprungligen postat av Schulz (Inlägg 193568)
Sverige torskade mot danskarna, vilket var väntat enligt statistiken iaf. Tycker dem är värda att inte få spela VM då de inte har övertygat något förutom någon enstaka match. Matchen mot danskarna i Sverige var ett bottennapp. Skall det förbättras bör Lagerbäck gå och någon ny komma in som ser ljust på framtiden genom att låta yngre förmågor ta över. Liksom Henke, han är 38 och är fallfärdig. Låt honom spela i de lägre nivåerna.

Att kalla Henke för fallfärdig visar inte direkt på någon större uppfattning om vad en bra fotbollsspelare är.......

simonbertilsson 2009-10-12 21:06

Kör aldrig in i ett vildsvin. Bilen tar skada. Jag lovar!

Marcus Gustavsson 2009-10-12 22:58

Fick en trojan på datorn i kväll, kul när man lagt 14 tusen på en dator man ändå måste bygga helt själv och installera sitt eget OS på, men jaja, kvick i reflexerna o laddade ner Panda och scannade och vist! det finns 58´s virus och trojaner som AVG hade missat.....

Nu är datorn virusfri iaf:tumme_upp:

Micke.L 2009-10-12 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson (Inlägg 193701)
Fick en trojan på datorn i kväll, kul när man lagt 14 tusen på en dator man ändå måste bygga helt själv och installera sitt eget OS på, men jaja, kvick i reflexerna o laddade ner Panda och scannade och vist! det finns 58´s virus och trojaner som AVG hade missat.....

vad är panda? Jag har nån skit som AVG säger att dom tagit bort men det finns kvar ändå..

Marcus Gustavsson 2009-10-12 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 193702)
vad är panda? Jag har nån skit som AVG säger att dom tagit bort men det finns kvar ändå..

Jag hade AVG med, brukade tycka att det var bra fram tills att jag insåg att det skippade virusen.. Panda internet security är ett antivirus och branvägg´s program som du kan ladda ned en 1 månads testversion av, funderar på att köpa det då alla skoldatorerna har det och det blockerar allt.

Schulz 2009-10-12 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av alexfaldt (Inlägg 193648)
Att kalla Henke för fallfärdig visar inte direkt på någon större uppfattning om vad en bra fotbollsspelare är.......

...men när det är dags att lägga av på den högre nivån.

_gege 2009-10-13 14:13

Citat:

Ursprungligen postat av Schulz (Inlägg 193707)
...men när det är dags att lägga av på den högre nivån.

Känns om det är ganska vanligt att man lever mycket på gamla meriter i svensk fotboll.

simonbertilsson 2009-10-13 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson (Inlägg 193701)

Varför antivirusprogram?
Skaffa en Mac istället så slipper du virus, utan ett antivirusprogram som slöar ner datorn.

_gege 2009-10-13 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av simonbertilsson (Inlägg 193762)
Varför antivirusprogram?
Skaffa en Mac istället så slipper du virus, utan ett antivirusprogram som slöar ner datorn.

Sen blir man ju utan stödet för många spel också, vilket jag tvivlar på att Marcus vill vara utan. ;)

Marcus Gustavsson 2009-10-13 20:22

Citat:

Ursprungligen postat av _gege (Inlägg 193767)
Sen blir man ju utan stödet för många spel också, vilket jag tvivlar på att Marcus vill vara utan. ;)

nä det vore jobbigt för en SPH:are :grin:

Julian 2009-10-13 21:56

Citat:

Ursprungligen postat av _gege (Inlägg 193719)
Känns om det är ganska vanligt att man lever mycket på gamla meriter i svensk fotboll.

Serikhörna :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31.