![]() |
Oj, va fint de där! Du slår mig med din talang!:tumme_upp:
|
Så jäkla vacker alex!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Höstens morgondimma i Öxnered:Yeah:
|
Mycket snyggt även där, Totte!
|
Tack Micke.L!
Det är mycket kvar än på Öxnered. mer träd, hus och belysning. |
Hej några bilder från SBB
|
Ett stort tack för era värmande kommentarer, tack!!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hm, det var inte igår man visade nåt här... ;)
FGW:s expresståg från London har just rullat in till Oxford en vacker sensommarkväll. Är överraskad att min intelängretopklassdator klarar av RW på hyfsade inställningar...:tumupp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Fint allihopa. Det var ett tag sen jag la upp bilder.
Två bilder från en gammal bana. |
Men vad snyggt ni bygger!
|
Läckert! Fina bilder allihop:)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Lägger upp 4 bilder som är tagna på två olika gammla rutter
|
Det ser riktigt bra ut Fredrik! :applad: Men jag undrar en sak, hur har du fått in den nya TS2012 "himmelen" i din bana? Jag har sökt runt men hittar inget om hur man kan ändra till den nya.
|
Säger som föregående talare, mycket snyggt Fredrik! Vill gärna se mer från dina rutter...
|
Hej Fredrik!
Verkligen snyggt! Var hittade du banvallen? Den vill jag gärna ha! :Yeah: |
tack för alla kommentarer.
Totte, vallarna finns på den här sidan: http://www.railworks.cz/kolejivo/ vallarna finns under kategorin "mosty, mostky, propuskty" Finns också både 2D & 3D spår/räls som passar till vallarna |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket, Fredrik1996! :tumupp:
Visar nu en bild jag byggt nyss! |
3 bifogad(e) fil(er)
Tjusigt totte. tre bilder (en dag och två nattbilder) från bangården på en av rutterna
|
Hej Fredrik1996!
De här banvallarna är toppenbra. Jag la dem i min rutt. Tack för länken än engång!:Yeah: |
1 bifogad(e) fil(er)
En nattbild från hamnen som just nu håller på att växa fram i mitt ruttbygge.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Snyggt:tumupp:. två vårbilder från mig.
|
Riktigt snyggt Fredrik, jag hoppas verkligen att det blir släpp på dina rutter :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En aftonbild från en stad med tillhörande station som jag bygger på för närvarande i mitt ruttbygge.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket snyggt:tumupp:. Lägger upp fyra bilder på en ny rutt som jag har hållt på med i någon vecka. Har inte hunnit långt.
|
Ojoj, det blir ju skitsnyggt!
|
Fredrik1996: Du är ju helt otroligt bra på att bygga. Hoppas verkligen du bygger klart nån rutt och lägger upp...man vill köra dina rutter!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack Pierre och Vadokunvot. En till bild vid järnvägskorsningen.
|
Lite mer om Öxnered...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu e jag tebax till RW igen och visar nu Öxnereds utbyggnad. |
Fint Totte:applad:
|
Wow :drool:
|
Citat:
|
Bayerische PtL 2/2 with BCL Bay05 DRG 049271
click on the image to enlarge:
http://www.klemund.de/RailSimulator/...een017_800.jpg http://rail-sim.de/forum/.../...-bayerische-ptl-2-2/ |
1 bifogad(e) fil(er)
Testkörning med ICE3.
|
[quote=alex;267794]En ny bild från mig. :)
Den bästa bilden jag sett på detta forum, kan det bli mer norrländskt än så här... bra jobb! |
2 bifogad(e) fil(er)
Två bilder från mig:godnatt:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt som bare den.
Jag tog och körde en runda bakåt på rutten jag pysslar med, få nog gå tillbaks och jobba med detaljerna där (skönt att man utvecklas) men en bild blev det, Se upp för passerande godståg:grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
Fint:tumupp:. Köpte ett GTX 660 idag för 1919kr på Inet. Flyter helt utan problem med max inställningar.
EDIT: Sorry för bildstorleken. Kommer gå tillbaka till 800x600. |
Mycket snyggt (som vanligt) Fredrik! Vet inte hur du får till landskapet så himla bra?
Jaså, ett GTX660 funkar bra till RW? Hade jag vetat det, hade man kunnat spara 1300kr...men å andra sidan är jag väldigt nöjd med mitt GTX670. Och ang. bildstorleken, så är den perfekt för mig (upplösning 1920x1080)... |
1 bifogad(e) fil(er)
Mitt kort var i alla fall redan överklockad när jag köpte det. En sista bild från mig i kväll:godnatt:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:52. |