![]() |
Det har jag aldrig gjort sedan jag köpte datorn för ca 1 år sen...:visslar::visslar::visslar: Men borde det inte strula med orginalrutterna också? Men ska testa iaf.
|
Citat:
|
Har inte hunnit testa idag. Ska försöka i morgon.
|
Nu börjar jag blir rådlös. Jag har defragmenterat datorn, tagit bort och lagt in rutten igen, kört Rebuild Track Database, kollat med Route Riter, testat utan MSTS Bin och med olika versioner. Jag ska kolla på train-sim.com:s forum, där kanske någon vet?:(
|
Ok, jag blir lite irriterad på att det får vara så enkelt.:mad: Jag frågade på Train-Sim i förmiddags, och nu har jag fått svar. Jag skulle placera ett Sound Source-objekt i starttilen. Nu funkar det perfekt!:grin::tumme_upp::grin:
|
Citat:
|
Citat:
Om du tar kort där, så är nog Bönan intresserad av dom... |
Japp men det fixar jag....
|
Ja, bilder blir utmärkt!:tumme_upp: Jag har byggt lite på rutten idag, har jobbat med Ropsten. Det är nästan färdigt. Men nu ska jag resa bort några dagar(till Skottland), och kommer hem på Lördag.:grin:
|
Om jag vågar gå in där ps Trevlig Resa
|
Citat:
|
har bra zoom, så men kan ju fota från andra sidan bron,,,
|
Citat:
|
ska jag ta lite bilder från ursvik det är en massa gångvägar och hundparker om du vill altså bönan ett tips e att du gör lite halvfärdiga hus inärheten där gå in här och läs www.ursvik.se
|
Ja, det låter bättre! Jag vill inte bli skyldig till några grillade eller påkörda fotografer!;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:06. |