6 bifogad(e) fil(er)
Jag tycker det är dags att visa mina leksaker, det var ett tag sen sist.. :grin: ;)
|
Snyggt marmar, jockes & S.vågen :).
|
Citat:
|
Fina bilder ni fått ut, har legat nere ett tag med trainz här då jag fick Farming Simulator och även idag 18WoS Extreme men jag kommer snart tillbaka....
|
2 bifogad(e) fil(er)
Lite fler bilder:)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Tjusiga bilder från er som vanligt. Stora vågens smalspår ser verkligen trevligt ut.
Lite nytt från min del. Har kört fast för tillfället. Men lite blev det. |
Snyggt Baloo...
Snyggt Baloo... med amerikansk förebild blir det väl stora banor och långa tåg... fint byggt!
|
5 bifogad(e) fil(er)
Instämmer med föregående talare :).
De e' nått' visst med Amerikanska tåg :). Lite helsvenskt här däremot, med Rc4 1161 & Rc2 1118, som strax passerar Ovanåkra med blandat gods på N stambanan :). |
2 bifogad(e) fil(er)
Det var ju ett tag sen man var aktiv här men jag är tillbaka och har lite grejer att visa framöver :) först ut en liten uppdatering av Ekan's fina målning av X2:an. Hoppas det inte gör nåt Ekan :ber:
|
Stiligt! skulle själv villja bygga som er.. :drool: Det går aldrig så bra när jag gör det.. kommer halvvägs och trötnar sen därefter
Men tack så mycket för era värmande komentarer om min "modeljärnväg" :) |
Ekan, vart har du hittat splinen med betongplattorna på bild 4 bredvid spåret där lokföraren kan gå på?
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Och precis som namnet säger, så är det inga "gångplattor" (även om dom går att gå på), utan det ligger kablar under plattorna, typ mellan signaler, växlar, elskåp, mm. |
Det var en fin kabelkanal, den ska jag ha, använder annars den som heter rigole men den här liknar mer den svenska. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
En till x2:a :Fnissa:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:00. |