![]() |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
mvh .... Mats |
Du måste släppa din testbana :drool:
Fantastiskt fint! |
Hej! här en bild från mitt test-bygge i railwks 2
|
Citat:
|
Hej! Tack jo efter mycket övnig så fick ja det å fungera.men nu har jag lite problem med att få till det där med hastdighets-tavlorna:vetej:
mvh gubben50 |
Gôtt mä ånga
2 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Fina ånglok, gratis Det gröna finns i svart också http://www.trensim.com/lib/rs/index.php?act=view&id=228 Spanish steam locomotives by Carles Romero. |
1 bifogad(e) fil(er)
Såhär kanske det kunde ha sett ut.
WIP :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt byggt allihopa. :)
En tåglös bild ifrån mig. Tror inte att jag postat den förut i alla fall. :o mvh .... Mats |
Citat:
Oj va fint du har byggt. Det påminner mig området är Karlbergs station. |
Tackar, javisst ska det föreställa Karlberg. Det ska till en hel del runt om för att få den där äkta känslan som iaf. jag får från Mats bilder!
|
Basse & MatsH:
Riktikt, riktigt snyggt byggt :). |
Snyggt Basse!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tackar tackar, bifogar en överblicka på spår som är lagda för den intresserade.
Just nu är Cst nästan helt klart spårmässigt. södergående spår slutar vid Riddarholmen. Norrgående slutar vid tunneln till Solna och en liten spårbit ligger upp till Sundbyberg. Allt där i mellan är klart förutom spåren till Värtan. Nu är planen att få upp alla objekt runt om innan jag fortsätter åt nåt obestämt håll. |
Spåren mot Sundbyberg svänger till vänster efter Karlberg. Alltså inte mellan Centralstationen och Karlberg.
Edit: Oj, jag upptäckte att kartan är upp och nervänt norr är nertill och söder upptill. Hehe. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:59. |