Det är en hel del snygga bilder i den här tråden, så det blir svårt att matcha dom. :)
Gick igenom min screenshots-mapp och hittade några bilder som jag inte tror att jag postat förut. Första bilden är från en gammal modul till TRS04 som skulle ingå i den lilla modulbanan jag lade upp i downloads (http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=13481), men på grund av att TRS06 inte gillar åäö så fick jag den aldrig att fungera. Bild 2 och 3 är bara några småbyggen som inte heller blev någonting med. Detsamma gäller även för bild 4 när jag tänker efter. Var inne på tunnelbana ett tag men jag har givit upp dom planerna eftersom jag inte tycker att Trainz ljushantering lämpar sig för underjordiska spårplaner. Tyvärr. mvh .... Mats |
Snygga bilder MatsH...Dina bilder håller alltid första klass!! :) ;)
|
Citat:
|
Hmj
Hej! Jag håller på ä bygger och ändra lite på hmj skicka lite bilder
Mvh gubben50 |
|
Snygg bana Gubben! :tumupp: :)
Wow... Mats... |
4 bifogad(e) fil(er)
Ett långsamtgående bygge.
|
Trevliga bilder Bengan!
Är det från din egen bana eller från tunnelbanerutten? |
3 bifogad(e) fil(er)
Riktigt härliga bilder från MatsH och Bengan. Bild 2 i Bengans inlägg påminner mycket om röd linje 13 i Stockholm där den korsar Värtabanan mellan Ropsten och Gärdet.
Nedan lite spårvägsbilder. Ingen vidare kvalitet, men de visar vad jag håller på med i nuläget. |
aja, nu när jag har en egen bana så får jag väll bidra lite med :)
här kommer några bilder jag tog på en vut från sydköping ( tror jag det var :) ) draget av en t44, vuten gick med olika gods vagnar till olika industrier längst med banan, hoppas någon gillar dom MVH Marcus |
Tack för alla snälla kommentarer. :o
v10: Inte verkar du behöva min hjälp med att bygga en bana. Det där ser ju jättebra ut redan, och det kommer bara att bli bättre ju mer du bygger. Bengan: Det är möjligt att det går långsamt, men snyggt blir det. :) mvh .... Mats |
Tack så mkt
:) |
KATASTROF! en omfatande bran utbröt i dag på sydköping ´s bangård när lokföraren skulle starta , troligtvis så vazr det ett elfel som orsakade branden på oljetåget mot råttboda,lokföraren klarade sig med rökskador som tur var :) okså blev det en liten intresant bild med värmekameran :p
|
v10... Den bilden är jäkligt snygg...
|
v10: Hur gjorde du det där?:eek:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:26. |