![]() |
Mycket imponerande måste jag säga :)
|
Tänk vad snyggt det där måste bli med biltrafik när rutten är klar!:D
|
Riktigt snyggt,Totte... Har du någon karta eller något så man kan se hur du bygger har inte fattat det riktigt :P
|
Citat:
|
Citat:
Tack för trevliga komentarer! |
Ja men aså hur sträkan går menade jag vilka stationer och så om man kan få se en sån karta ? :)
|
Citat:
|
Ser mycket bra ut!
Med trafik så blir Bräckemotet väldigt häftigt!!!!! |
Snyggt..
Glöm inte kyrkogården strax innan tunneln i uddevalla;) |
Ramserödsmotet...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu är jag här igen, men inte så ofta som förut. Tack för trevliga komentarer! Jag har byggt mycket i själva Ramserödsmotet. Högspänningskraftledning har jag placerat ut och även skog, varuhusen och andra husen. Grusvägar placerades ut. Det är mycket kvar till centrala Uddevalla än. Njut av bilderna... |
Snyggt, Totte! :tumupp:
|
Hej Totte :)
Attans vad snyggt och detaljerat landskap :D Bilden på tunnelmynningen ger mig hårresande rysningar, men och andra sidan kan det vara tvärdrag mellan mina öron :rolleyes: :D Lycka till med ruttbygget. :) Må kraften vara med dig. :D Mvh.Traingoal |
Kan bara hålla med resten, supersnyggt!
Hur mycket är nu klart och hur mycket är det kvar? |
Citat:
Ja du, Pierre jag har mycket kvar och det är Uddevallaområdet, Öxnered-Herrljunga och Öxnered-Gbg. När Uddevalla är klar så blir det Öxnered-Herrljungas tur. Jag håller på med ombyggnader av vårt hus och det stjäl mkt tid. Jag har rest mycket på sista tiden. Jag kom hem idag från Stockholm för min mor (85år) behövde min hjälp. Ha de! |
1 bifogad(e) fil(er)
Här har jag kommit långt med landskapbygge enligt röd markering.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Bygger nu Brattåsmotet och bryggor till Uddevalla C. Det är mycket kvar än.... |
har sagt det förr och kommer att säga det igen! väldigt väldigt snyggt!
|
Host hark der fikk jeg kvelds kaffen i halsen for du gjør en meget bra arbete (Arbeid) stå på videre
|
Bra att du visa med kartan, då ser man precis och ja, jag förstod att en hel del återstår (det är ju en stor rutt!)...
Bra jobbat Totte! |
Det är VÄLDIGT snyggt. Bygger du så att det ska vara så verkligt som möjligt?
|
ÅÅHHH! Nu har simulator kraschat! Allt p.g.a. Ruebelandbahn.
Jag får väl installera om allt och tar lång tid. :( |
Citat:
P.S. Har lagt ut en del nye bilder på min rute VBSR3. Hvor Oslo S er ferdigstilt. http://www.trainsim.no/forum/showthr...=2451&page=103 |
Citat:
|
Hej!
Nu blir rutten ytterligare en månad försenad, p.g.a. avinstallationen Ruebelandbahn. Den tog bort min intensiva ruttbygge under en vecka medan min fru var bortrest. Jag fick installera om andra övriga rutter och Trainset och Consist. :tumner:Reubelaland:tumner: |
Tråkigt att du fick sånna problem, måste vart nån bugg med avinstallationen av Ruebelandbahn!???? Jag kommer ta bort den manuellt, när den ska bort.
Jaja, det är av misstagen vi lär oss. Jag har backups på GLOBAL, SOUND och TRAINS mapparna om/när det skulle gå åt pipan. Bara att lägga in dom, så slipper man iallafall en ominstallation av MSTS... Hoppas du snart är igång igen! |
Citat:
Jag håller på få igång, men inte helt klar. Man slipper inte installera om MSTS, du blir tvungen installera om MSTS för Ruebelands avsinstallation tar bort MSTS systemfiler m.m. Precis som du skrev är säkrast att ta bort manuellt. Ruebelandbahn hamnar inte under MSTS, utan den hamnar under c:/progam. |
Citat:
|
Hej!
Jag har påbörjat med bygget, men felmeddelande irreterar mig, så jag väntar på ace-filerna. Jag förlorade en månadsbygge så jag måste börja om Uddevallaområdet igen. |
Nu är bygget igång och det blir ännu bättre än förra. :)
|
Kul!:tumupp: :tumupp: :D :) :tumupp: Jag längtar!!!:D
|
Nu börjar Uddevalla ta form...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag byggt efter förlusten igen. Första bilden ser ni kyrkogården till höger och andra bilden ser ni Uddevalla sjukhus. |
Väldig snyggt!:)
|
jette bra stå på
|
Härligt att du är igång igen!
Ser bra ut...som vanligt... |
Dette ser helt topp ut. Stå på.:p
|
Del av Uddevalla klart
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag jobbat fram mycket, men ännu återstår mer jobb d.v.s. hamnen. Jag kör X11 VL på sommar dagtid och vinter på kvällen. Njut av bilderna! |
ser fantastiskt bra ut! keep it up! ;)
|
hvor kan jeg finne X11 jeg så den en gang men husker ikke hvor jeg har sett på banebyggeren men der er det ingen ting som hetter X11
og foresten totte det var finne bilder |
Citat:
Finn X1x Megapack |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:24. |