1 bifogad(e) fil(er)
Är man en skitgubbe, och har måttot: "Bättre lite skit i hörnen, än ett rent h*lvete", så kan även Ockelbo stn råka "illa ut" ;):D.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Med tanke på all Juice som ekan körde med, lär det väl bliva en hel massa sopor också. Tur det finns vagnar som lastar sopcontainers:Fnissa:
Den översta bilden är ett CSX lok på väg mot kolgruvan. Andra bilden närstudie på sopvagnar lastade med containers Tredje bilden, soptåget får vänta på att Amtrak har lämnat stationen. |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt allihopa!
Inspererad av er andras bilder började jag själv snickra på en liten bana. :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt rapid94 :).
------------------ Personalindragningar? Baggis, då bygger man bara ett lok utan hytt till multen :). Är det möjligen någon som har sett om det finns lok som är bara ca hälften så hög som det på bilden (det utan hytt alltså) som modell till Trainz? Det finns i verkligheten i alla fall. PS. Det finns några franska modeller, men det är inte dom jag menar, det ska vara ett äkta USA-lok, typ SD, GP, eller liknande. |
Citat:
Ett sådan lok utan hytt brukar kalas för en "slug". Det finns några på DS. mvh ... Mats |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Minnet blir tyvärr sämmre ju äldre man blir ;):D. Tusen tack, Mats, för att du "friskade upp" det :). |
Citat:
Jag gissar att dte är samma som går på nya Botniabanan i verkligheten? Bombardier? |
1 bifogad(e) fil(er)
Visar en bild på mitt bygge.:)
Kommentarer mottages gärna! |
Citat:
Otroligt fula tåg.. :rolleyes: |
Ett tåg av modell H tittar fram i tunneln precis efter Rudow.
http://img851.imageshack.us/img851/5...1602465532.jpg |
Citat:
God fortsättning på ditt byggande.:tumme_upp: Hälsningar |
Lite OT kanske, men järnvägen ska gå nedanför berget!:)
|
Citat:
|
Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
Citat:
------------------------------- #4946 benkegbg: Det är väl det som är lite utmaning, att lyckas ta sej upp, å ner, genom "riktiga" bergsmassiv, utan att det blir en riktig berg å dalbana, plus att det ser realistiskt ut, och går att köra tågen på ett realistiskt sätt oxå (även i Cab-mode, utan att det tar stopp i uppförsbackarna, eller "skenar" i nedförsbackarna) ;):) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:50. |