![]() |
Aha. Då vet jag!:)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Jaha, vad tycker ni? Jag vet att det blev lite fel med, bl a skulle det ha varit två vägar till, men de fick inte plats. Sen upptäckte jag att det egentligen skulle ha varit ungefär dubbelt så långt mellan Fridhemsplan och St Eriksplan, men det tar ut varan, för det blev längre på ett annat ställe. Notera att den undre bron som tbanan går på sticker upp genom vägen. Det blev lite fult om man tittar utifrån när man kör, men det blev å andra sidan en ganska häftig känsla när man sitter i hytten. Jag anser därför att man inte behöver sätta några car spawners på vägen ovanför. Sen skulle det vara cool med tåg på banan neranför. Jag har sett i vissa rutter tåg som statiska objekt, och här skulle det ju passa utmärkt.
|
Jag har en fråga: Ang. Bron mellan T-centralen och Fridhemsplan. Det går ju riktiga tåg, under tunnelbanebron. Som pendeltåg, X2000, Rc lok, godståg m.m så då undrar jag om man kan placera ut tåg te.x X2000 under bron som det är på riktigt.
|
Jo, det går. Man måste ju först och främst ha tillstånd från han/hon som har byggt tåget/loket. Sen får man konvertera tåget till statiskt objekt. Annars kan man ju självklart skapa en aktivitet och sätta ett tåg på spåret neranför.
|
Citat:
|
Jo, det är väl lättare att göra en aktivitet. Och om man sätter tåg som vanliga objekt är det ju omöjligt att låta AI-tåg köra på samma spår.
|
Någon mer som vill komentera?:)
|
Jo om jag ska vara exakt så är vägen på andra sidan ochså brukar åka där men tycker det ser snyggt ut
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för kommentaren! Fast enligt enirokartan är det tre vägar, en i mitten, mellan järnvägen och vattnet, och en på varje sida::cool:
|
Det spelar väl inte så stor roll var vägen är. Men jag tror att du ska lita på Enirokartan. ;)
|
Nej, jag är nöjd ändå!;)
|
Hur går det? Ja, det var ett tag sedan du skrev något. :)
|
Mja, det har stått till ett tag... Har bara inte haft lust att bygga...:o:o
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej! Nu har jag byggt till Thorildsplan. Blev rätt nöjd själv, men vill gärna veta vad ni tycker.:grin:
|
Ser galánt ut :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:46. |