![]() |
Livat värre med spådomar online, allt möjligt intressant kommer visst att hända mig i den nära förestående framtiden...:D:D:D
|
Har till slut gett upp och betalat uktrainsim.com 200 kr för premiummedlemskap i ett år, nu kan man äntligen ladda ner...:)
|
Normalgolvsbussar gör comeback i Södertälje! :):):) Tyvärr ej på min linje... :(
|
jag är sjuk idag från skolan och jag får stanna hemma till måndag
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
//Simon som verkligen undrar vart samhället är på väg :vetej: |
Citat:
Men varför jag är hemma är för att jag mår dåligt psykiskt just nu och det är en hel del sämre saker som hänt i mitt liv den senaste tiden! :( Men detta hör nog bättre hemma i pisstråden. |
Äntligen!
Det dröjde till första advent, men nu har det äntligen börjat snöa!:) Då kanske man får en vit jul ändå:) |
Snö? Ha, det ser ut som september utanför fönstret...:rolleyes:
|
Citat:
|
Vargavinter my ass! Det här ser inte bra ut. Känns inte som klimatet kommer hoppa vintern här nere i söder och börja med våren istället.
|
Och plötsligt vräker snön ner!:D
|
Citat:
|
inte här.. än xD
saknar dock den! Att man idag får börja lyssna på julmusik =D |
jag mår faktiskt lite bättre nu
|
Sedan dryga halvtimmen tillbaka har snön öst ner i min lilla stockholmsförort, men tyvärr är marken rena våffeljärnet i jämförelse och all snö blir vatten direkt vid markkontakt...
|
Citat:
|
Så härligt med storm! Och att man kan fota fina regn-bilder gör väl inte saken sämre!
|
Citat:
tågkillen85, jag tror att det är inte negativt och vara frisk, men jag vet inte vilken som är vilken |
Åker tåg till min älskling =D
|
Kör C14 vagntransport och passerade Kymlinge nyss! :D
|
Vi ser det snöar, vi ser det snöar och tågkaos blir det! :D
(ja, jag suger på att rimma). :p |
Åkte med en ovanligt trevlig bussförare nyss!
När man gick på sa han hej och hälsade välkommen, och så ropade han ut vilka bussar man kunde byta till och önskade dessutom trevlig torsdags-eftermiddag. Så ska det vara, är inte många som är som han! Något positivt om SL iaf. :) |
Citat:
|
Hade en speciell förare imorse. Han stannade vid en hållplats och gick bak i bussen och bad folk som stod upp att sätta sig på lediga platser eftersom det var halt på vägarna :kora:
|
Citat:
|
Har även hänt att bussförare i Södertälje ropat ut "Välkommen ombord på buss 787 mot Överenhörna osvosvosv". Mycket trevligt! Tyvärr bar hört det en gång, han kanske har slutat eller så tröttna han. Många i bussen blev glada iaf :rolleyes:
|
Citat:
Vem accepterar att jobba 05-19 men bara ha lön för åtta av dom timmarna? Vem accepterar att inte veta om och när man får jobba dagen efter? Bussbranschen måste inse att man inte kan behandla sina förare som boskap, utan som de människor de faktiskt är. Som det är nu, utbildar man kreti och pleti genom arbetsförmedlingen. De får sedan skitvillkor på jobbet och har inget som helst intresse av att göra ett bra jobb, eftersom de inte alls trivs på sina jobb. Man får vad man betalar för, helt enkelt. Så fungerar en marknad. Men det är också ett politiskt problem vad gäller LOU, Lagen om Offentlig Upphandling. Det orkar jag dock inte ta här och det passar nog inte heller - men vill någon veta mer om varför så tar jag gärna en diskussion via PM, MSN eller annat. |
Ptja, vad ska man säga?
Snön formligen vräker ner och det är kallt ute. Ikväll kommer Kapten Röd hit till lilla Krokom och imorgon är det storfest utanför Örnsköldsvik med IOGT-NTO och UNF. Sju tusan så kul, så låt helgen börja!:) |
Inget annat än HELG! :ber::tumme_upp::Yeah:
|
Har hittills säkrat MVG i SO, Engelska, Teknik, Biologi och Fysik, och det finns chans att jag får det i ytterligare några ämnen. Är väldigt nöjd!:grin:
|
Bra gjort Bönan.
|
Grattis Bönan! :)
Själv så tar men en tur söderut imorgon, till Blöteborg för att digga lite! :) |
Citat:
|
Nytt wordfeudrekord: 594 poäng. Ren tur... Ordet var DEMONS. Har bildbevis... Inget fusk.
|
Citat:
|
Skolavslutning var det igår för mig i alla fall. Har i alla fall säkrat "VG" i 12 ämnen och säkrat "G" i 4 ämnen:tumupp:. Jullov i 3 veckor.
|
Citat:
|
Fullt färdig nu! Vi hade ett party innan vid slutade, med dans, julbord och musik (VÄLDIGT HÖGT!).
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:27. |