1 bifogad(e) fil(er)
Fina byggen från er alla.
Jointedrail har lagt ut lite ny godaker på sin freewere sida. För er som gillar lite jänketåg |
Oj, oj, oj baloo...
Skitigt o rostigt... fin bild.. amerikanskt....
|
5 bifogad(e) fil(er)
Efter mycket om och men (och grubblande), så lyckades jag få mitt Trainz att vakna till liv igen, utan ominstallation t.o.m. :).
Och visst, lite "sommarlat" som betatestare har man kanske varit, men nu går det nog bättre igen, när man har ett spel som fungerar (en liten pik till Lennart, ang. sommarlata betatestare, hehe :D). Har bl.a målat lite på nya O-loket oxå (smakprov på bilderna), så du (Lennart) får snart en "lista" att gå igenom ;):D. |
Snyggt som vanligt ekankal...
Maffigt lok det där....
|
4 bifogad(e) fil(er)
Lite nytt.
Växlings tjänst |
Snygga bilder...
Speciellt den näst sista.. med växelgatan..! Fina bilder!
|
6 bifogad(e) fil(er)
Snyggt allihopa!
Tänkte bjuda på lite bilder innan, men det var något strul (:datastrul:) (för mig) men kontakten till forumet, men det är okej nu. Lite bilder från en spårvagns- och trådbussrutt, men bilderna är relativt gamla och visar inte allt jag har gjort. Fråga gärna om dem! |
Fina bilder X2an...
Snyggt!.. spårvägar är intressant.. i min hemstad gick det ju spårvagnar fram till slutet av 50-talet.....
|
1 bifogad(e) fil(er)
För att visa att vi inte tagit totalt sommarlov visar jag en bild från Vittersjö på DONJ. Landskapet är ännu inte helt klart här utan lite under utprovning...
Bifogad fil 44615 |
Citat:
:D |
Citat:
Men vad är det för konstiga träd du har användt? Ser mer ut att passa i Jurassic Park, än i ett svenskt landskap ;):D. Edit: Fina bilder, baloo & X2:an oxå. |
Citat:
Så här är det - björnl och jag har bestämt att vi bara skall ha träd som finns på DLS eller är inbyggda i Trainz 2010 eller 2012 på den här banan. De skall dessutom klara av native mode. Orsaken är att vi har bestämt oss för att göra DONJ multiplayer enabled. Vi tycker båda det verkar tufft att testa det. Vi tillhör också de som inte gillar att jaga dependencys över hela världen... Så dessa dinosaurie träd är de jag hittat. Om du vet om några snygga, inbyggda eller DLS träd för native mode i TS2010 eller 12 så tipsa mig gärna. Som det är nu har vi sagt att vi ser spelbarhet och enkelt som viktigare än utseendet på träden. :) |
Har inte kunnat bygga eller fota i Trainz på ett tag pga att det inte har fungerat på ett tag nu.. Men nu så tror jag att det ska fungera igen...
________________________ Snygga bilder alla! :tumme_upp: ________________________ Här kommer en bild på en ensam T21;a. http://i1140.photobucket.com/albums/...1-08-10-51.jpg |
Fin bild Rely..
Vegetation finns ju hur mycket som helst både i reality o digitalt.. fint bygge du håller på med..!
|
8 bifogad(e) fil(er)
Måste väl lägga upp lite mer... :)
Den här gången blandade bilder, vissa gamla, vissa nya, vissa storstad, vissa landet... Men alla bilder kom inte med, jag hade 9, men jag fick bara bifoga 8. :( |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:28. |