Är det någon som vet hur man ändrar namn på reginorna?
Så man inte behöver ha att de ska till Stockholm när man kör i Malmö? |
snyggt ekan !!:tumme_upp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
EDIT:Som det skulle kunna se ut, om du ändrade till t.ex. Malmö & Helsingborg. |
Lite snabbt byggt bara för att testa dom nya texturerna i TRS 2009 och deras upplösning, detta är bara 2 baseboards än så länge men jag har 8 till som ska målas och sen ska jag sätta ut lite passande träd och några hus, säg gärna vad ni tycker :Yeah:
http://i185.photobucket.com/albums/x...7-39-56-03.jpg |
Citat:
Är det samma sätt som man ändrar på C20, eller hur gör man där? EDIT : Vilken fil är det? Jag har kollar igenom alla men hittar inte att det står Eskilstuna C på en ända bild... |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
|
Nämen Totte, vet du inte att det är fult att peka :rolleyes:
|
Hahah! Det där ger mig bara ännu mer bevis på att Ekankal är en riktig retsticka!:D
Snyggt gjort!:tumupp: |
Hehe :)
Snyggt Ekan! Men hur gjorde du det? :) Vilken mapp/fil ändrade du i? |
2 bifogad(e) fil(er)
Tack allihopa :) .
Marcus.....Det där såg bra ut. Andreas....filen heter som Bengan skrev "ext sign.tga". Själv hade jag lite lekstuga och kladdade på div. tåg. MVH. Ekan |
Citat:
Is that fictional? |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
snyggt ! ekan :applad:
|
Citat:
Men hur öppnar man själva den filen? För det står att den är skadad och kan ej öppna. Men när man gör en bild vad ska man spara den i format. Och vad skall den ha för mått? En annan fråga som jag inte riktigt har fått svar på. Hur målar man om ett tåg/vagn som ekan har gjort? :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Jag testade att ändra men får bara vitt där det ska stå vart tåget skall.
Kolla bild. |
Citat:
|
Citat:
I thought it was TransPort, but no. |
Citat:
Och sen när jag sparade så exporterade jag via cmp ;) EDIT : Och ändå blir det fel.. Jag vet inte vad jag gör för fel :( |
..........
|
Jag fixade allt :)
Men det tar en jävla tid att exportera med cmp :( |
6 bifogad(e) fil(er)
Järnvägen passerar ett färjeläge i en fjord. MVH. Ekan
|
snyggt som f*a*:grin:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Snyggt ekan :)
Men var hittade du båten och det sista tåget? :) |
Citat:
|
tack så hemskt mycket !:ber:
|
Citat:
|
Citat:
Färjan kommer jag inte ihåg vart den fanns, motorvagnen däremot finns här http://www.stacjazary.pl/. MVH. Ekan |
Båten går att hitta här: http://www.ianztrainz.com.au/download6.htm
Där finns också fungerande färjor och båtar, riktigt häftigt! Testa att ladda ned rutten murchison 2 från http://www.trainzone.co.nz/. För att få alla texturer och grejer måste du betala, men för mig är den överlägsen allt annat jag sett (tyvärr ekan :visslar: ) även om nästan alla marktexturer saknas. På den rutten finns det mycket båtrutter, färjerutter och tillochmed pråmar för järnmalm! |
4 bifogad(e) fil(er)
SJ Blue-X i vinterlandskap. MVH. Ekan
|
Fy h-e vad snyggt!:drool:
|
Jävligt snyggt ekan :)
Tar det inte långt tid att sätta upp alla stolpar? :) |
Citat:
Jo, det är lite tidskrävande men absolut värt den tid det tar. Bara det att man kan få frost på stolparna när man bygger vinter är ju suveränt. Sen är dom (Tomas grejor) ju så j*vla fina och verklighetstrogna att allt annat nästan, som jag tror det var Janne lite skämtsamt uttryckte det nånstans, framstår som Märklingrejor ;) . MVH. Ekan |
Citat:
Tänkte på dessa vagnar så sent som idag, på jobbet. Att det kanske var dax, att avsluta det. Som jag hade påbörjat och ta en sväng förbi Centralen i veckan. För att fotografera av 1:a och 2:a klass skyltarna, för att senare klistra in på ommålningen. Har du även påbörjat en Los Bravos. Black is black? |
5 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här är i alla fall lite sommarbilder för en gångs skull. |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Ekan! :grin:
Här är en bild från mig. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:26. |