![]() |
Underbart!:tumupp: Åhhhh, vad jag längtar efter denna rutt!
|
Stallbackabron...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, jag har placerat Stallbackabron till Trollhättan. Den är fyrfilig-motorväg för E45 och väg 44. Micke321 gjorde 50meter höga pelare, stort tack Micke! |
Härligt att se att det går framåt. Och bra att du får hjälp, när vissa objekt saknas...
Säg gärna åt Micke att lägga upp bropelarna på BB, kan vara fler som behöver rejäla sånna! |
Kul att du tycker om detta. Bron finns att hämta:http://www.train-sim.com/file.php
Skriv: ci_brdg1.zip Dessa pelare är för korta så därför fick jag hjälp av Micke321. |
Citat:
|
Trollhättan börjar ta form...
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu är Överby färdig och jag fortsätter forma Trollhättan. Jag bytte ut gantrybryggorna från Emges till Tjalles. Stationshuset tycker jag är fint och passar bra där. Njut av bilderna! |
Härligt totte! Ja gkan bara:applad: och ge :tumme_upp:
|
Ser väldigt bra ut!:tumme_upp::tumme_upp: Men jag undrar, varför sätter du vindkraft längs med spåret? Jag har sett det flera gånger.:grin:
|
Citat:
|
Som vanligt inga problem att känna igensig från verkligheten:applad:
Magnus:visslar: |
Längtar efter morgondis på våren...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Husen och träden har dykt upp här och där. |
Citat:
Otroligt bra byggt...längtar till det är klart... |
Citat:
|
Väldigt snyggt Totte!:tumme_upp: Hur får du till dimman? Genom att dra ner på synlängden i instälningarna?:)
|
Citat:
Finns att ladda hem: http://www.train-sim.com/file.php?cm=INDEXCALL&sPos=60 Kosmos 1.01 update: http://www.train-sim.com/file.php?cm=INDEXCALL&sPos=30 |
hej hur går det med bygget?
|
Citat:
|
Hej! Kul att du har gjort några aktiviteter!:tumme_upp: Kommer de att släppas?:grin:
|
Väldigt fint, bygger du, Totte! :tumme_upp:
|
Citat:
|
Aha, det måste jag ha missat. Ska ladda ner den nu!:grin::drool:
|
Mer om Trollhättan...
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag fått staden Trollhättan nästan färdig. 1. Thn-broarna syns på långt håll. 2. Stallbackabron och Volvo Aero industrin. 3. Strax före broarna. 4. Den fasta bron. |
4 bifogad(e) fil(er)
Fyra bilder till.
5. Den rörliga bron. Micke 321 håller på än. 6. Trollhättans centrum. 7. Stationen med bussterminal. 8. Fortsättning följer.... |
Kjempeflotte bilder:tumupp:
Flott at du jobber med ruten , gleder meg til den dagen jeg kan kjøre til Gøteborg::) Kjempeflott arbeid:) Mvh lukas |
Mycket fint!!! Hur lång tid tror du rutten tar att köra? I kanske 160km/h med stopp på större stationer?
|
Denna rutt är ju så detaljerad och verklig så att man lika gärna kan använda verkliga tidtabeller. Och man kan inte alls hålla 160 km/h hela streckan. Gissar på kanske lite mer än 4 h.:grin: Totte, jag måste säga att du gör ett fantastikst jobb med denna rutt!:tumme_upp: Kommer fällbron gå att fälla upp? Mycket snyggt i alla fall!:tumme_upp::tumme_upp::ber::drool:
|
Otroligt snygga bilder. Väntar med spänning....
Hälsningar Olle M, Göteborg |
Trollhättan växer så det knakar....
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Visar nu en bild från Trollhättan. :) |
Åh, så fint!:drool:
|
Mycket snyggt, fint när en rutt även kan ses en bit från ovan...
|
Mycket fint! Man ser den gula Reginan där nere på rälsen också. :tumme_upp:
|
Skitsnyggt, Totte :tumme_upp:
|
Otroligt bra gjort! Ser fram emot detta!!:drool:
|
Underbart! Jag hittar inte ord för att beskriva din rutt, Totte! Helt fantastiskt snyggt!
:tumme_upp: /Micke |
Nohab
5 bifogad(e) fil(er)
Hej på er mina vänner! Tack för de fina komentarer! Det värmer mig.
Ja, nu handlar det om Nohab, loktillverkning, numera nedlagd i verkligheten. Jag tog B-loket och kör ifrån stora Nohab-hallen och ni får se ny tillverkade loken. Väldigt stor tidskillnad mellan Nohab till Trollhättan C. Jag fortsätter med bygget mot Velanda. Njut av bilderna! |
Snyggt! Trevligt att se B-loket sträcka på benen lite.
|
*mållös* :tumme_upp:
|
Påskhälsning...
Glad Påsk önskar Trollhättanrutten
http://www.ani3.dk/paske04/paske220/yg40.gif Var rädd om era öron för smällarna! |
Citat:
|
:)Ønsker Dere alle EN RIKTIG TRIVELIG PÅSKE:)
Mvh lukas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:00. |