Snyggt som vanligt Ekan!
baloo406 fin fina bilder! Det är något maffigt med amerikanska tåg. __________________________________ Veteran tåg står och väntar på klar signal. (Varför har folk en tendens att dumpa sitt skrot runt omkring en järnväg?) http://i1140.photobucket.com/albums/...8-34-16bmp.jpg http://i1140.photobucket.com/albums/...1-15-74bmp.jpg |
2 bifogad(e) fil(er)
Några bilder från ett spårvagnsprojekt som jag håller på med just nu. Bilderna är från hållplats Stadsparken.
|
Kan man få fråga vad det är för tåg som du har på din spårvagnsrutt?
Fint tåg. |
Den finns på den här hemsidan http://den.dev.free.fr/
|
2 bifogad(e) fil(er)
Fler bilder. Den här gången från hållplats Sjukhusvägen¨och hållplats Lindhagen.
|
Instämmer med föregående "inläggsläggare"..
O Derlict får vara med på ett hörn...
|
OK antolb..fint byggt..
Spännande bygge du håller på med.. och vattnet är kav lugnt.. skönt för fotgängarna att ta sig via "Path" från båt till rälsbunden trafik.. Kul!
|
7 bifogad(e) fil(er)
Ovanligt besök på Hällvattnets station, av Hectorrail & Cargonet (båda loken har fått uppdaterade texturer, + lite annat) ;):).
|
En bild på en spårvagn mellan lindhags strand och Humlevägen
|
1 bifogad(e) fil(er)
Oj! glömde lägga ut bilden!
|
Deutch city
5 bifogad(e) fil(er)
Snyggt byggt antonlb men nu får du konkurrens i spåvägsbranchen. ;) Här kommer några bilder från rutten Deutch city som jag och GBSF bygger på...
1. M31 vid Rathaus Spandau buss&spårvagnsterminal 2. I en annan vinkel 3. Vändslingan vid station Rathaus 4. Vid station Siemens allé 5. Vid (dåvarande) slutstationen Sweden strasse innan färdig ombyggnad! Kommentarer välkomnas... |
2 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder allihopa!:tumme_upp:
Två bilder från min nya bana:) |
7 bifogad(e) fil(er)
Hectorrail med Veolia-tåget (Hector & Veolia, hehe, det låter ju som det vore en gammal gubbe & gumma :D:D).
|
2 bifogad(e) fil(er)
Mycket snyggt alla (sen sist jag skrev/visade något här :)). Har hållit på med en bergbana(eller spårväg kanske man kan kalla den) fram tills nyligen, då jag hittade lite 760mm-material på DSL.
---------------- Så detta är vad jag gjort ikväll (senaste timmen), byggt en slänt med ett vattenfall och en mycket stor station vid ett samhälle med 0 invånare :rolleyes:;) Om ni vill se mer, får ni se massa gråa, tomma tråkiga rutor. Ska fööörsöka göra lite mer detaljerat snart, men har inte så mycket tid över. Går i skolan 8:30-16:00 varje vardag, så tid till Trainz finns tyvärr knappt inte längre. |
3 bifogad(e) fil(er)
760mm-bana va inge roligt... och min bergbana är för lång, så börjde med något nytt, en stadspårväg :rolleyes: Får väl försöka börja med svenskt snart igen :)
Vagnen har precis kört ut ur vagnhallen som ligger intryckt bland alla hus, och ska köra ut till Zentrum för att backa in till depån igen via andra spåret in. Tyvärr gick det inte så bra, växeln var inte uppkörningsbar :rolleyes:;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:37. |