![]() |
Där ser man, jag funderade förut om man skulle kunna lägga ihop två olika rutter i samma. Det enda jag kan tänka mig att fungera är om båda bygger med DEM data och ligger på korrekta coordinater. På så sätt borde man kunna lägga in terräng koden och raildata i en och samma fil och på så sätt få upp det tillsammans i spelet. Men det är mer en teori som jag inte testat om det verkligen fungerar.
|
Jag skulle tro att man får göra en gemensam start där en utvecklare skapar de första filerna att utgå från.
Sedan kan dessa filer spridas på flera som bygger varsin del vilka senare kan läggas samman. Att två rutter utan någon gemensam begynnelsepunkt skulle gå att slå ihop tror jag är mycket arbete som kräver programmeringskunskaper och mycket tid om det ens är möjligt. /æ |
Det var nåt sånt jag menade KMW, kanske inte framgick av mitt trötta inlägg bara.
|
Hej! en bild från mig
|
Citat:
|
Citat:
|
Finns det nån som kan ta några fina screenshots på Rc-loket? :)
Skulle vilja se hur det ser ut egentligen... |
Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=23583 :) |
|
Tack! :)
10 tecken |
|
6 bifogad(e) fil(er)
Här kommer ett gäng bilder från min rutt. Den består i dagsläget av en mindre bangård, tre stationer och ett lite skåneinspirerat landskap.
Bifogad fil 39089 Bifogad fil 39090 Bifogad fil 39091 Bifogad fil 39092 Bifogad fil 39093 Bifogad fil 39094 |
Snyggt! .
|
Mycket snyggt :)
Bilden med bron påminner lite om bron över Rönneå, vid Skälderviken. Lycka till med ruttbygget. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:03. |