![]() |
Fortfarande hjälp
Filen som e sssionen blir bara en fil vad ska jag göra??????
|
Citat:
|
Nu händer det grjer
Nu har jag fått det att fungera skrev.cdp efter filen..... jippi sjukt likt gbg
|
Yay
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
För att få de så verkligt som möjligt med kör upplevelsen :välj en en linje och sedan kollar du upp denns linjens änd-station ( ex. linje:10 Guldheden) när sista vagnen kör ifrån vändslingan så väntar du ca 7-8 min så de blir typ 10 min trafik mellan vagnen framför. Sen e de bara å köra hittar du inte kan du undersöka linjekartan på Västtrafik. Alla vagnar kör de verkliga linjerna :grin: 1,3,4,5,6,7,8,9,10 & 11 ( 2 samt (12),13 är ur bruk tillfälligt i PT GBG) kommer i senare uppdateringar.. :tumme_upp: |
Citat:
Suck, lär väl aldrig få köra spårvagn... :mad: När jag skulle uppdatera till build 44xxx så hänger sig datorn och hela Trainzet crachar! Inge vidare... Kan man få några hyttbilder? |
Citat:
|
Citat:
Du fråga om hytt bilder jag kan fixa de lite senare så klart på alla vagnar..:grin: Om du prövar att installera om trainz igen så kan de fungera ( fick göra så me TR2006 minns ja..) sen patcha de.. då fungerar de troligen.. |
Har build 41811 (uppdaterat 2ggr i da), jag vet att det står på hemsidan men kan man köra med den builden???
|
Citat:
|
Citat:
Då hade jag inte lagt ut GBG´s tunnelbana så den gick till spillo! Jag har också gjort om det viktigaste jag byggt till kuid´s! |
Har nu installerat buid 44xxx och skall nu frossa i PTGBG!
|
Jag bara undrar, hur kör man spårvagnsskrället (M32)? Hastighetsrekordet är 3kph vid Varmfrontsgatan!
|
hahah italienskt skräp
Citat:
Lite kul att veta från Göteborg å Spårvägen:kora:: M32an har många smeknamn: -Spagetti-vagnen -"skit-vagnen" -Gniselvagnen -Tjöt-vagnen - Bröt-vagnen - Slowmotion-vagnen ( långsam pga att passagerarna måste öppna dörrarna, vilket gör att de blir extra lång tid på varje hållplats ). De ska komma ytterliggare 25st M32or till GBG. :tumner: M32 nr 441 kom förra fredagen från Italien.:rolleyes: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:05. |