Markvegetationen...
och markvegetationen igen ekan... du är suveränt bra på att placera ut denna.. och fordonen tror jag mig ha nånstans.. men vad heter de.. ska kanske inte fråga det här, men gör det ändå...
Snyggt som alltid..!! |
8 bifogad(e) fil(er)
Nä du, ekan, sånt vill jag lära mig, men jag har nog inte tålamod med sånt...
Men bilder försöker jag iallafall. Till er andra: Helt underbara bilder ni med! :) Lite måste man bidra med! Lite bilder ifrån min spårvagnsrutt med 3 linjer hitills. Kom och tänka lite väl sent att den färgsättningen jag använder är Frankfurt's gamla... |
Du X2:an..
du bygger ju jättebra.. alltid kul att se nån som bygger spårväg.. fortsätt så.. Snygga bilder..
|
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Vet inte om det är bilarna du menar, men dom har jag målat om (och döpt om, kommer inte ihåg vad dom heter orginal, men båda är gjorda av din favorit, "herr Delerict", och finns på DLS). __________________________________________ Trevliga bilder, X2an :). __________________________________________ Fyller väl ut med lite bilder på spårsaneringsarbete på Trångboda :). |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Därför skickar jag upp denna bild på Carlfors med ett tåg på 229 ton i kroken - betydligt mer än hon kan hantera egentligen. Men vad gör det för vi kan ju köra "gravitations tåg" på just den här sträckan - nedförbacke och broms.... Bifogad fil 50043 |
Bilder.
3 bifogad(e) fil(er)
Några bilder.
|
Bra byggt antolb...
gillar "mellanbilden" bäst... fortsätt så...
|
Citat:
Ett gott råd, uppdatera spelet, så slipper du genomskinliga Reginatåg bl.a. |
Fler bilder
3 bifogad(e) fil(er)
Som sagt, fler bilder. Den här gången ifrån min bana som jag visat bilder från tidigare, Pålsjöbanan.
|
Ännu fler bilder.
4 bifogad(e) fil(er)
Bild 1. Y2 avgår ifrån Ättervik station.
Bild 2. Y2 passerar över bron där Ätteviksån mynnar ut i Pålssjön. Bild 3. Y2 vid en av de många kurvorna längs med banan. Bild 4. Y2 har ankommit till Stava. |
Snyggt jobbat :).
Gillar speciellt tredje bilden, med tåget i en kurva, vattnet nedanför och vägen ovanför, ser riktigt verkligt ut :). |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket för all fin kritik jag fått!
En bild från Åmeå. |
SNYGGGGT:tumme_upp:
|
Tågmöte på ÖSlJ...
1 bifogad(e) fil(er)
:visslar:...på okänd ort!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Bilder ifrån Åmeå C.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:54. |