Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Screenshot Tråd TRS ... (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10907)

benkegbg 2012-03-01 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal (Inlägg 257347)
Tjuusiga bilder, och tack själv :).
Jo, har halkat in på en del bananskal "over there" faktiskt ;):).
Och numer ägnar jag mej mest åt att köra amerikanskt, och håller mej mest till amerikanska forum, så det lär nog kanske inte bli så mycket mer bilder här från min sida!!??
Här är i alla fall några ändå.

Tack Jockes å hammar'n oxå :).

Tjusigt Ekan! Min fru (som är från Kanada) tycker det liknar som hemma, nästan. Jag får väl studera det närmare när vi flyttat over, om inte i höst så nästa år. Ska bosätta mig som glad pensionär i Ontario och bygga Canadian Railways i stora banor.:grin:
Hälsningar

spyfrog 2012-03-01 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal (Inlägg 257378)
Slänger väl in några bilder, när man ändå håller på å svammlar:
Importerade en amerikansk biltransportare (Kodiak) från ketchup i dag, men det är nått helt otrolig vad mycket pollysar en del modeller innehåller:
Håll i dej nu spyfrog ;) (om du ser det här), 137035, du får t.o.m. ett bildbevis på det :D.

Snyggt ekan - skall jag tolka din kommentar som att jag kan sluta att jaga polygoner på mina små kreationer? ;)

leoj 2012-03-04 02:03

3 bifogad(e) fil(er)
Hade lite tråkigt såhär mitt i natten och fick för mig att prova att bygga lite i Trainz..
De var typ första gången detta år jag startade Trainz..

Får kanske sätta mig och fixa lite mer en annan dag =)

stina 2012-03-04 02:11

Snyggt leoj...

gillar dina bilder... bra jobbat!

ekankal 2012-03-04 04:18

Kul att få se lite bilder från dej, leoj, ser ju riktigt bra ut :).
(synd bara att jag fick så fruktansvärt dåligt samvete nu, så jag måste be någon att sparka mej riktigt hårt i h....., så att jag gör klart det jag har lovat dej ;):)).

-------------------------------------------------------

Och tack benkegbg & spyfrog för era vänliga kommentarer :).

rac_hammer 2012-03-04 10:35

snygga bilder leoj :)

stina 2012-03-04 20:33

Precis laddat hem... Falköpings Central..

2 bifogad(e) fil(er)
..av Lan.. var tvungen att se den på en bana.. så jag plockade bort lite granna på "Sommarbanan" och satte ut denna förnämliga byggnad, ser ju lite malplacerad ut , men ändå... funderar på att bygga om denna bana och utgå från stationen i fråga... får nog plocka bort en hel del vegetation.. då Västergötland har mycket... "öppna landskap....
Måste konsultera Moster Hulda först...

leoj 2012-03-04 20:38

Tack alla =)

Ingen fara ekan ;) :P
Har inte fixat så mycket med modellen/andra 3dsaker på sista tiden heller
Spåret på bilden är så långt jag lyckades få till det..

lan 2012-03-04 22:32

Kul att se sina verk i "rätt" miljö och inte bara i Trainz rutnät, som är allt jag hinner med numera!

Citat:

Ursprungligen postat av stina (Inlägg 257615)
..av Lan.. var tvungen att se den på en bana.. så jag plockade bort lite granna på "Sommarbanan" och satte ut denna förnämliga byggnad, ser ju lite malplacerad ut , men ändå... funderar på att bygga om denna bana och utgå från stationen i fråga... får nog plocka bort en hel del vegetation.. då Västergötland har mycket... "öppna landskap....
Måste konsultera Moster Hulda först...

svenolov 2012-03-05 20:06

1 bifogad(e) fil(er)
Tack till Ekan och LAn som lyser upp tillvaron.
-

stina 2012-03-05 21:39

Snyggt svenolov...

Stämningsfull bild...!

Emmy 2012-03-10 04:46

1 bifogad(e) fil(er)
Hej på er, min första post här. :)

Malmö tunnelbana linje T1

T1 Väster Hamn - Rosengård Centrum - Sallerup

rac_hammer 2012-03-10 10:51

Snyggt emmy du har talang :)

Nils Blid 2012-03-10 22:03

I Malmö diskuteras spårväg. Ditt inlägg i frågan är frisk men framför allt riktigt bra. Det kan kanska roa dig att veta att Malmö stad lagt ut ett spårvägsreservat i Rosengård. Det skall bli ett nöja att följa fortsättningen.

Nisse

Nils Blid 2012-03-10 22:18

2 bifogad(e) fil(er)
Passar på att efter inlägget ovan att hoppa från storstad till de djupa skogarna. Ett par bilder från min kommande Svensk skogsbana, som handlar om sträckan Åmål - Svanskog en märklig järnväg där de s k tysktågen drogs fram för att inte väcka uppmärksamhet. Få boende med andra ord.
På ena bilden spakar LAn rälsbussen med panoramafönster, bra för att upptäcka älg och kanske en och annan björn. I den andra bilden passeras ett skogstjärn.

Nisse

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:51.