![]() |
Hej Totte, kan du lägga ut lite skärmdumpar från olika platser så man får se hur det ser ut nu när det är klart? Är helt klart imponerad av denna rutt...
|
Nu är rutten upplagd hos Banbyggarna...
Hej alla forumvänner!
Nu äntligen är rutten upplagd hos Banbyggarna för download. Lycka till och kör försiktigt. Undvik hastighetöverträdelser annars blir det nödbromsning. Vissa sträckor är svåra. Jag blir glad om ni visar några bilder till den här tråden. Klicka direkt till BB. http://www.banbyggarna.se/msts/Rutter/TROLLHATTAN.htm |
Får bli lite utvärdering i helgen av rutten!
Tack till dig Totte för det arbete du lagt ner och också till Banbyggarna som ordnar med serverutrymmet, det är en del trafik när en rutt ska tankas hos gemene man!:p(ganska bra hastighet, 1-1½mbit/s just nu) |
Citat:
|
Fler bilder!
|
Ytterligare fler bilder...
|
nu har jag laddat ner och installerat...
Trollhättanrutten enligt instruktionerna och den ligger i mappen routes i msts, men rutten syns inte i ruttväljarlistan inne i själva spelet, vad kan det då vara för fel? Mvh Johnny Nilsson
|
Tack Totte för en helt otrolig rutt.
|
Men Totte! Det är ju inte julafton här! Nu måste ju jag hämta hit tomten!:p
Nej, skämt åsido. Så underbart, nu lär jag nog börja jobba mer med MSTS och Activity Editor. Elektrifierad, hyfsat lång, enkelspårig och ser riktigt välgjord ut. Kan det bli något bättre? |
Citat:
Kolla om du har filerna i mapparna Activities, Path och Services. Om inte så visas inte rutten i ruttväljarsidan. Återkommer med lösning. Har du Linx installerat? Linx finns hos BB att ladda hem. Har du placerat rutten rätt? Jag visar bild vilken plats du skall placera rutten. Extraherade (packade upp) du mappen? Den är komprimerad ner från 905Mb till 307Mb. |
Hej Totte!
Tack för din fina rutt :D Har börjat köra på rutten,inga problem för mig:) Packade upp filen,sen klickade jag på mappen Trollhättan del1 och kopierade mappen Trollhättan till Route-mappen. Ännu en gång Tack Totte bra jobbat :tumupp: Mvh. Traingoal |
Citat:
Ladda hem X-tracks och NewRoads så skall du se att det löser sig... Till Totte: Kanonrutt du har skapat... Även om man som jag "bara" har 384 MB RAM så flyter det på väldigt fint ändå.:) |
Heder till Totte
Kanon bana du gjort.....har varit värt väntan.....
|
Har precis dragit ner rutten!
Ska testa på momangen. Enastående arbete Totte!! |
Grattis Totte! Äntligen har du släppt del 1. Nu väntar man bara på hela sträckan Oslo-Göteborg:p. Sitter just nu och tankar ner den. Sen i kväll ska man test köra banan.
Lycka till i fortsättningen med byggandet!! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:24. |