![]() |
Hej!
Det undrar jag också. :) |
Hej! :)
Rutten kommer. Vet ej när tyvärr. Anledningen till dröjsmålet är att jag inte har något internet hemma och att jag inte har vetat om något bra sätt att distrubuera rutten. Nu ska dock micke321 hjälpa mig genom att lägga ut banan på Banbyggarna. Jag skickar den till honom via MSN. Jag vet dock ej när. Det kan bli om några dagar, en vecka, en månad... :confused: |
Nu kommer rutten!
Hej!
Nu har jag skickat över Musiespårvägen Malmköping BETA till micke321. Om han godtjänner rutten ligger den snart ute på Banbyggarna hoppas jag. Banan går mellan Malmköping och Hosjö men jag tänkte dra sträckan vidare norrut till Röl-Smedsta om ett tag. Till det behöver jag dock fotografier över linjen Hosjö - Röl-Smedsta som det såg ut när det begav sig. Så om någon har och vill hjälpa mig med foton från aktuellt område blir jag tacksam! Återkommer... |
Härligt...äntligen!
Bara vänta och hålla stenkoll på BB... Fråga: Följer det med några aktiviteter? |
Citat:
|
Ja, gör gärna lite aktiviteter till rutten. Många (inkl. jag) är inte så bra på att göra sånna...
|
Vad händer med rutten? På gång? Vil inte tjata, men vill gärna köra denna rutt!
|
Citat:
Mysko det här... :confused: |
Ursäkta dröjesmålet... Har blivit lite för mycket jobb på sista tiden... Ska se om jag kan få upp den ikväll... Har dessvärre inte kunnat testa den då mitt MSTS ballat ut.
|
OK, va bra. Tråkigt att du inte fått igång MSTS än, hoppas det fixar sig!
|
Rutten finns nu online.... Ursäkta att det dröjde... Har inte kunnat testat den, men hoppas den fungerar.
|
jag får den inte att funka
den fins i mappen och jag har x-tacks och new roads men den kommer inte upp i spelet |
Läs vad det står på sidan... Du måste göra egna aktiviteter... Annars kommer den inte upp i spelet.
|
aha okej jag ska göra det
|
2 bifogad(e) fil(er)
Wow, vilken trevlig rutt det var! Lite tomt i Malmköping, men det är ju en beta (skarpa versionen = blir en kanonrutt!). Tack patsun! Har bifogat en path. Bara lägga in i mappen PATHS i Hosjöbanan mappen...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:02. |