![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Nu lyckas jag!
Jag har gjort stort misstag, Det var msts uppdateringen som är orsak till. Jag har inte ändra till rätt mapp eftersom det brukar går direkt till Train simulator mapp. Den här gånge gör jag misstag. Iallaifall bjuder jag på en bilden. |
Ja så ska det se ut, ännu roligare blir det ju naturligtvis när körspakarna och sånt kommer på plats, allt beröm går till konstruktörerna för dessa fina modeller Micke321 och Joel. Mvh Johnny Nilsson
|
Citat:
|
Citat:
Riktigt ljud gör mycket för den rätta känslan... Nån som håller med nån ommålning? Skulle vara kul med fler Reginor.... |
Kan meddela att ommålningar kanske kommer direkt från verkstan.. har underlag för en hel del... Så den som väntar på nått gott. Väntar alltid för länge :)
|
jeg har et spørsmål åsen går det med orginal lyden til Regina vil den komme i 2007 eller i 2008 jeg bare spør gidder ikke å masse så mye det er bedre å spøre nå og ikke senere;)
|
Det hänger på när jag kan få tag på det... Så troligtvis 2008.
|
det er ok da blir det bra til slutt
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ennu ett tåg på ommålning. Nu har X-tåget kommit ut på provtur. Nummer 204Bönan. Långt ifrån färdigmålad. Men det kommer väl till helgen då jag har mer tid. En bild. Är tacksam för mer bilder på BÖNAN pch En Xtåget logga.
|
Finns det nå mera tåg som har smma dörrfunktion med Vänster och höger sida Separat? Isåfall vad för tåg. Får vara utlänskt eller svenskt. Spelar ej nån roll.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Släpper Transitio reginan nu.
Ladda hem alla tre och skapa en mapp vid Namn "X53_trans3260" Och lägg in filerna från alla nerladdningsfilerna. Kräver CabWiew och Sound från orginal regina-paket Sen är det bara att skapa consist och köra! Lycka till! |
Viktigt för att få den att funka.
Viktigt för att få Transitio regina att funka är att ni laddar hem alla 3 filer. Alla skall packas upp i X53_trans3260 som du skapar själv i Trainsets mappen!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nu har jag målat Grönatåget, glad för omdömen possitiva såväl som negativa uppskattas. hur går det till om man vill släppa ommålningen för download?
Ett par frågor om Grönatåget, vad står det på sidan och vilken hastighet uppnådde man? |
282 km/h kom dom upp i, o jag tror det ståg grönatåget på sidan ;)
|
Uppdatering!
Hej!
Har laddat hem båda uppdateringarna men dörrarna öppnas inte. Undrar var uppdateringarna ska vara,dom går ju automatiskt till train simulatormappen ? När man kör filen så kommer det upp att den har kopierat filerna ok. Hälsar Ante |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:08. |