![]() |
Hej! hoppas verkligen att du kan få tillbaka det
gubben50 -------- John.P |
Det var tråkigt att höra. :(
Jag har varit borta från forumet ett tag, så detta är det första jag sett av dina plattformar. Håller tummarna för att det ordnar upp sig så bra som möjligt. mvh .... Mats |
Citat:
|
När släpps de för nerladdning?
|
Citat:
|
Ja, det har jag gjort, synd att datorn brann upp...
Hoppas att filerna klarade sig :) |
Upp and running again !
Har fixat ihopp en ny burk.
Lyckats återskapa det mesta av alla projekt tyvärr är semestern slut men jag jobbar på så fort jag hinner :confused: Kan någon därute ge mig ett exempel på hur jag gör för att kunna använda texture replacement till plattformarna det jag tänkt mig är ett script så att man kan byta texturerna på platformarna, husen etc tanken är att kunns välja mellan betong asfalt trä mm samt att ej behöva lägga in samma textur i varje objekt utan bara peka till en speciell fil |
Citat:
En tutorial som du kan använda. Om du fortfarande har frågor så kan du vända dig till Tomas Nordenadler ("Tomas" här på forumet). |
Tack
Men denhar jag redan
Lite status: Arbete, Arbete och åter arbete Bokslut i Bostadsrättsföreningen där jag är ordförande Upphandling och byte av fläktsystem (ca 1.5 mille i kostnad) Uppdatering och byte av delar i Bredbandsnätet föreningen äger Men förutom detta så jobbar jag på plattformarna några timmar/dag Jag har funderat på att överge modulsystemet och satsar på färdiga stationer med passagerarstöd Arbetegår frammåt men jag väntar med att presentera detta tills Betatesterna är utförda. Jag vill inte lova något föränn jag vet att det fungerar Har haft kontakt med Tomas så att mitt projekt passar till hans exelenta luftledningar |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:18. |