![]() |
Svårt att förklara. Jag gjorde som du skrev att extrahera mappen vet ej om jag gjorde det i skrivbordet eller i routes men eh. När jag gjorde det med tågen då funkar det men thn rutten mappen låg i routes och när jag kollade i lista i msts så var den inte där.
|
Ok.. Har du en mapp i ROUTES som heter Trollhattan_light? Och i så fall, hur stor är den?
|
xxxxxxxxxx
|
Ja det har jag men vad menar du med hur stor är den
|
Den ska vara 216 megabyte stor.
|
Okej men eh är det bara filerna som ska vara 216 mb eller allting
|
Tyckte att det stod 258 mb men plockar bort andra saker förrsesten var ska fordon till thn mappen ligga ingen aning
|
Va babblar ni om storleken!!
Det ska vara 216Mb i Thn_light-mappen. Komprimerad är på 94 Mb. |
Citat:
|
Citat:
|
Läs: http://www.banbyggarna.se/guider/Sta...starthjalp.htm
Och läs sen readme filen som följer med det man laddat ner! |
Jag vet att tågen ska vara i trainset mappen och alla som är con-fil ska vara i consist för att jag gjorde samma sak med x40 och reginan och dem fanns där i msts när jag gjorde det.
:mad: |
Vill du bara köra Thn-rutten utan aktivitet går det också bra, då slipper du att installera de tåg som rutten kräver.
Ta bara bort innehållet i ACTIVITIES och SERVICES-mapparna som ligger i Trollhattan_light-mappen. Men obs! Du kommer inte att ha någon aktivitet då, vilket kanske är lite synd? Ang. tågen: Får du felmeddelande? Om ja, vilka? Kan vara att du inte har gjort consist (tågsammansättningar) till dem. Hur man gör sådanna står i starthjälpen som Pierre länkar till. |
1 bifogad(e) fil(er)
En fråga!
Finns Trollhattan_Light i menyn enligt bild. Var snäll och svara ja eller nej på min fråga. |
Nej det är den inte
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:49. |