![]() |
5 bifogad(e) fil(er)
Då kör jag på, med lite nya bilder idag.
Har kört Resize 50% på dessa kort, då dom var för stora för att laddas upp här. Större bilder, finns i zippen. |
5 bifogad(e) fil(er)
Lite till då.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Några till då.
|
6 bifogad(e) fil(er)
Så tar vi och avslutar för idag.
|
5 bifogad(e) fil(er)
Med tanke på all snö...
|
8 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Så när Tc ändå är på tapeten, så fyller jag på med några Tb. Kanske någon 3D-byggare blir sugen. Enklare ritning på henne. Tb http://www.wedlund.nu/train/skisser/tb.gif Tc http://www.wedlund.nu/train/skisser/tc_skiss.gif |
8 bifogad(e) fil(er)
Lite mer Tb.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Lite till då.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Ma 833 och sedan hittade jag några bilder till på Ma 832.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Det var ju egentligen inte såna här bilder, som jag hade tänkt skulle hamna här i denna tråd. Utan det skulle ha varit loggor och andra detaljer.
Men efter att ha sett, att Ekan har lyckats använda ett flertal av bilderna. Typ som dessa, till Trainz. Så måste möjligheten, även finnas att dom går att använda till MSTS. Om jag inte minns fel, så var det inte någon större skillnad på hur texturerna var gjorda mellan Trainz och MSTS. Hur det är med texturer till KS, har jag ingen koll på. Men hoppas och förmodar, att dom även går att använda där. Tråden kanske skulle byta namn, till något mer passande. |
8 bifogad(e) fil(er)
Sen tar vi lite till, som jag tror blir det sista idag.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Kör på med några vändor idag också och hoppas, att något går att klippa och klistra in på någon lämplig vagn.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Så vart det lite till.
|
8 bifogad(e) fil(er)
Så avslutar vi eventuellt dagens bilder.
Får se, om jag orkar klippa till fler idag. |
8 bifogad(e) fil(er)
Har klippt till några fler kort.
T43 som ni säkert har sett hundratals gånger. Men ifall någon skulle vilja fixa nya texturer till MSTS eller Trainz, samt inväntar T43 till KS. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28. |