![]() |
Håller med Lennart. Jag har ju ett par download-banor och i dem finns inte en tillstymmelse till Redigera tagg. Nu har jag ju dessutom fått förträfflig undervisning genom den här tråden om den svåra konsten attt redigera tagg.
Nisse |
Tack Nisse,
nu är vi två begåvningsreserver :Fnissa: Jag tror detta är något som ligger i forumets sätt att hantera olika webläsare, men det är bara en grov gissning. Använder du IE8-9 ??? Citat:
|
Citat:
|
Nu "skiter" jag i taggar för idag ...
... och går och lägger mig! :godnatt:
|
Citat:
|
Uppgivet!!!
Nu har försökt ALLT. bytt Webläsare, ändrat installningar både i webläsaren och forumet, stängt av säkerhetsprogram m.m.
Inget "Redigera Taggar finns!!! Så nu får ni vara utan mig vad gäller TAGGAR !!!! |
Citat:
Alla andra som kan redigera taggar kan väl hjälpa till. Det finns ju inget krav på att det är just den som har startat tråden som bara har möjlighet att lägga till taggar. |
Citat:
|
Citat:
|
... och 46.
När jag letade efter Redigera taggar fick jag upp en Edit-ruta bredvid Citera. Den har inte kommit tillbaka. Jag går f ö inte in och ändrar inställningar. Då blir det bara pannkaka. Nisse |
Jag ser inget "redigera taggar" alternativ längst ned på sidan.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
EDIT: Observera också rutan Regler för att posta (befogenheter, inställningar). - |
Hm...
1 bifogad(e) fil(er)
Jo då, Svenolov, fältet "Taggar" finns, i de inlägg du lagt dit sådana, men till höger är det väldigt ödsligt. Se bild:
|
Lennart, du verkar inte ha dom rättigheter som krävs. Fråga mig inte varför.
Åter igen, det här kan nog bara Fredrik svara på. EDIT: eller så har du alldeles för breda bilder. Det är kanske därför "Redigera taggar" hamnar uti cyber-rymden? (ironi) ;) |
Kan inte ha med bilderna att göra för i Download använder jag bara standard 1200x900. Mina rättigheter har jag ingen aning om men jag har kontaktat Frdrik om detta! Jag är tydligen inte ensam om detta problem!?
Vi får avvakta och se om det löser sig, annars får väl du övergå från att skriva skript till att skriva Taggar :Fnissa: Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:19. |