![]() |
Längtar tills rutten blir klar! :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Hej!
Kan du visa lite bilder från den svenska sidan? :) |
Visst kan jag visa...
8 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Visst kan jag visa 9 bilder. De är inte färdiga ännu från Vänersborg till Vargön. Efter Vargön är det jätte hög banvall på 165 m över havet och ända till Herrljunga. Jag kommer att höja marken vid vallen. |
1 bifogad(e) fil(er)
Och så vallen...
|
Citat:
Citat:
|
Kan du visa lite bilder från Trollhättan och Öxnered?:)
Snyggt!! |
Jag tror inte att Totte har kommit då långt ännu. :)
|
Citat:
Börja med att läsa från den här sidan och bläddra framåt, är du snäll. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=3417&page=80 |
Tack för trevliga kommentarer! :)
|
Hej! när banan är klar kommer du att lägga ut den hos banbyggarna eller här på forumet?
om du gör det. Vet du ungefär när banan blir klar?:) |
Hej! Det blir självklart till BB och... http://www.e-buzz.se/forum/showpost....postcount=1549
|
Det blir spännande när banan blir klart;);)
|
Vänersborg färdig...
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu är Vänersborg äntligen färdig! |
Wow! Det är så underbart snyggt! :) :)
/Micke |
Finfint Totte! Längtar...:grin::applad::applad:
|
Helt topp Totte lenge leve MSTS.
|
Toppen Totte, med höstens färger i träden och allt :).
|
Citat:
Mvh lukas |
Tack för de fina komentarer! Jag gör så gott jag kan. :Yeah:
|
Totte!
Längesedan jag kommenterade Dina alster, beror inte på bristande intresse, utan enbart på att tiden inte alltid räcker till. Som jag sade när Du presenterade Mellerud, det fattas bara min bil som står och lossar på Kvantum, så tror jag att man är så nära verkligheten som det går. Det är intressant hur olika kreatörer skapar sina landskap, Du och vår vän jkriste i norge med Trollhättan och VBSR, ett försök att så långt det går efterlikna verkligheten, i stationslayout realism och allt vad där tillhörer, och Håkan med sina nästan övertydliga landskap i sina rutter. Jag är stum av beundran och lyfter på kepsen! Hälsar Lasse j I den gula bilen med tre bokstäver på skåpet.. |
gott o se att du kommit igång igen Totte.
keep up the good work! mvh Anders |
Halva Vargön klart...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag startar X53 VL från Vänersborg och kör mot Vargön. Bild 2 Stålbron Bild 3 I skogen Bild 4 Vargöns station Bild 5 Återstående bygge Njut av bilderna! |
Dette ser meget bra ut Totte, stå på. Lenge leve MSTS.:tumme_upp:
|
Oj oj oj, ser verkligen bra ut. Hoppas allt flyter på bra för dig!! :tumme_upp:
|
Otroligt snyggt! Får jag fråga hur stor del som är i Sverige, och hur står del det är i Norge? Skulle vara intressant. :)
|
Vargön klart....
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jaaa, nu är Vargön klart äntligen! Njut av bilderna. Den sista bilden ser ni Vargöns stora pappersbruket långt håll, de håller på riva ner allt utom portal i verkligheten. |
Du bygger så otroligt fint Totte, kul att det går frammåt med rutten och ser mycket fint ut!:tumme_upp::ber::grin::D:):applad:
|
Håller med bönan! :):tumme_upp:
|
Det ser välldigt fint ut! :tumme_upp: Har du placerat ut lite djur här och var i rutten? Tycker det är trevligt när de finns det ibland. Då menar jag te.x Katter, Kor som betar m.m, för att öka realismen. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag håller med :tumme_upp:
Hoppas att uppdateringen inte dröjer allt för länge :) |
Tack alla för uppskattningen!
Ja, jag har placerat rådjuen på spåren, men de syns inte i simmen. Kollade även Maria Pass, också likadant. Konstigt!? Vet ej vad det beror på. Kanske kan nå´n annan svara på. Rådjurens shapes skall vara i Globalmappen. MSTSbin kanske inte vill ha rådjuren på spåren. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej Totte! JAg vet vad det är för fel. Du måste göra en aktivitet ställa in "animals" på 100%.:) Se bild!:)
|
Citat:
|
Vart finns download till denna? Och hur instrallerar man den?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:43. |