Grymma bilder från Rely och ekankal. Känns inte som det är screenshots från en tågsimulator, utan foton från verkligheten!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snygg bild Berke! :)
_______________ Tack för vänliga ord Pierre! :) _______________ En bild på ett nytt tillskott! :) |
Citat:
What am super route you have made there. I hope it will become aviable for download at some time. I use Trainz 2009 and i would like to get some Swedish routes if i can as there is not much from Denmark.. Hope you can tell me where to find some detailed Swedish routes I am from Denmark [ Copenhagen ] but at the moment living in China. Hope to se much more trainz from Sweden. Regards. Tonny. [ herlev ] |
Tjusiga bilder Ekan och Rely. Är väldigt sotis på hur ni får ihop terrängen :-)
Hur snyggt som helst. |
1 bifogad(e) fil(er)
Tackar tackar steffe80! :)
_______________ Mer ånglok! Hoppas att jag inte tröttar ut er med bilder nu! :Fnissa: |
rute
Hi Sweden.
What am super route you have made there. I hope it will become aviable for download at some time. I use Trainz 2009 and i would like to get some Swedish routes if i can as there is not much from Denmark.. Hope you can tell me where to find some detailed Swedish routes I am from Denmark [ Copenhagen ] but at the moment living in China. Hope to se much more trainz from Sweden. Regards. Tonny. [ herlev ] |
8 bifogad(e) fil(er)
Jag känner mig ganska dålig för att jag är så inaktiv, men något måste man delta med!
Lite bilder från mitt spårvagnsnät. |
Kul med lite spårvagnar :-) snyggt
|
Tack för vänliga kommentarer Pierre & Steffe :).
--------------------------------------------------- Ett litet bevis på att jag inte har gett upp allt som är svenskt ;):D:D:D. En ny "skithög" som kommer att dyka upp på downloads inom en snar framtid :). Ska försöka uppdatera dom andra T44;orna för sista gången oxå??? och ladda upp dom på nytt (eftersom befintliga downloads-länkar inte funkar sedan en tid tillbaka), men det kanske dröjer lite längre med dom + ett gäng med helt nya målningar) :). http://img692.imageshack.us/img692/7...1302060015.jpg http://img26.imageshack.us/img26/505...1302060016.jpg http://img441.imageshack.us/img441/3...1302060017.jpg http://img843.imageshack.us/img843/2...1302060018.jpg |
Snyggt ekan ser alltid fram emot dina lok :) e bara det att man aldrig kan få nog av dina kreationer :drool:
|
Citat:
If you send med your emailadress perhabs I can help you. Tell me also which version you have (ex 3.1 or 3.3) and even which Windows ( XP or Win7/8). Used: nils.blid@bahnhof.se. Nisse |
Ang. T44;an, jag skiter nog i att ladda upp den, och skiter nog i allt svenskt hädanefter.
Från och med nu kommer jag inte att dela med mej något mer av det svenska material jag gör (förutom till ett fåtal handplockade, som fortfarande vissar intresse å tacksamhet för det man egentligen vill glädja många fler med). Nu blir det nog USA för hela slanten. |
Mycket fina bilder, allihop! :) Tråkigt att höra ekan... Man känner sig lite skyldig, men så är det nog bättre marknad på andra sidan pölen. Dem är säkerligen 1000 gånger fler aktiva än här, tyvärr.
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Enormt snyggt arbete på T44;an! :)
Jag har full förståelse för dig Ekan. Ditt arbete och din positiva anda kommer verkligen att bli saknad! Förhoppningsvis så blir detta en ögonöppnare för vad som händer när man inte visar folk uppskattning för vad dom gör för oss HELT GRATIS PÅ SIN FRITID! Jag kan inte påstå att jag bidrar med speciellt mycket till detta forum.. Men jag gör det jag kan.. Bygga på min rutt och visa lite bilder.. Kanske dags för mig att börja lära mig 3D design och texturering på riktigt, så att man kan göra annat än att måla om spår, skyltar och staket.. ___________________ 2 bilder på ett mästerverk! Inlandsbanans T43;a är ute och gör lite nytta. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:31. |