jag brukar inte ta bilderna på stillastående tåg. Om jag vill visa upp någon station så kan man ju inte ta i fart:D
|
2 bifogad(e) fil(er)
Skickar med två bilder jag med, första bilderna i denna tråd för mig tror jag=)
Dessvärre lite dålig grafik, min dator är inget snabb. Borde ge den växthormoner så den växer och bli bättre:D |
vad heter den banan?
|
Citat:
Och för övrigt till ALLA för att undanröja tjat, INGET tjat om när den släpps eller om den släpps. Jag släpper den om jag känner för det, när jag känner för det. Om det så blir om en vecka, om två år eller inte alls vet jag inte. Får jag en enda fråga om det hädanefter i forumet, då släpper jag den inte över huvud taget. :) |
3 bifogad(e) fil(er)
1. "Einsteigen bitte. Richtung Fehrbelliner platz, zurück bleiben."
2. Något stämmer inte riktigt...:rolleyes: 3. En katt bland hermelinerna. |
Ett tips är att kolla in Trainz forumet eftersom det håller på att byggas upp några andra U-Bahn vagnar... Snygga också! :D
Ännu ej klara! |
Men Kristian, vad har du nu gjort?:p
Fina bilder!:) |
|
Citat:
|
Hur får man C20 att funka på Berlin u-bahn?
|
Citat:
|
Trevligt morgonljus på Rapiden Daniel. :)
Skickar med en bild från BHJ. En gammal bild på ett väldigt kort tanktåg. Så gammal faktiskt att den är tagen i TRS2004. ;) mvh .... Mats |
Citat:
|
Något jag kanske knåpar vidare på om det fins intresse för den ?! säg vad ni tycker om den, anledningen till att jag la bilden här är för att den ska vara till trs sen :)
|
Ursäkta, herr V10, men vore det inte bättre att slutföra ett lok innan du börjar på ett andra, och ett tredje, och ett fjärde?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:10. |