Citat:
Ursprungligen postat av vfp420b
(Inlägg 193281)
Gammal medlem jo, jag har allt varit här i 7 år nu lite drygt! Åren går! ;)
|
Ja fy tusan. Det var länge sen! Tusan, det är läskigt. Då var man tolv år och gick i åk 6, nu sitter man i fjällen som arbetslös lastbilschaufför. Var tog alla år vägen? Hjälp mig få tillbaka de, tack?:D
Det är nästan jobbigt att läsa gamla inlägg och inse hur enormt dåligt man skrev då och vilka fåniga inlägg man gjorde. Hjälp!
Men när man nu sitter och funderar över hur tiden går, vad meningen med livet och allting är (Svaret på den frågan är, som vi alla vet, 42) och hur tokigt man skrev förut när man var i den åldern som många nya är tillför ni väldigt mycket nytt tänkande och ny energi och kreativitet som många här inte gör.
Utan denna energi skulle forumet inte alls vara lika fullt av liv som det är, utan ett väldigt tråkigt forum för inbördes beundran...
För att avsluta detta långa, till synes onödiga inlägg, vill jag också TACKA forumet, som jag mer eller mindre vuxit upp på, för all den tid det funnits. Det är oerhört kul att vara här, precis som det varit enda sen 2002 när jag blev medlem och jag har lärt känna massor av roliga människor här. Jag hoppas att det blir många lika härliga år på forumet!:)
|