2 bifogad(e) fil(er)
Det är minst lika stimulerande att få köra dina lok lan!
Mycket snygga bilder trainz_cj! :) ________________ Ett arbetståg som är på väg till den oelektrifierade delen av min järnväg som nu skall öppnas upp igen för att köra timmer tåg på. Men eftersom att banan inte har använts på flera "år" (veckor) :D så är lite slipers byte ett måste på ett flertal ställen. |
4 bifogad(e) fil(er)
Otroligt snyggt till alla. För egen del har det gått segt med bygget sista veckorna pga en dum inflamation i axel och nacke.
Det är lite detaljer kvar kring första delen, men har börjat expandera banan nu. Banan är tänkt som 80 och 90 tal. Men pga diverse vagnfel har en gammal fin veteran fått hoppa in och tjänstgöra :D |
Citat:
Jeg vil gerne spørge hvor jeg kan finde den 4 axel tømmer vagn bag ved loco. Tonny |
Snyggt alla! :) Är riktigt kul att se era bilder, det ger inspiration!
|
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket snygga bilder steffe80! (Som vanligt) :D
Citat:
______________________ Lite bilder på de nämnda vagnarna. :) |
1 bifogad(e) fil(er)
En till bild
|
Snyggt rely...
och ni andra som bygger... gillar vegetationen här.. fortsätt så!!
|
5 bifogad(e) fil(er)
Jag brukar inte köra så mycket amerikanskt, men ibland händer det. Denna gången blev det en tur på "The Milwaukee Road” som följer med TRS 2010. Jag körde en av de färdiga sessionerna där man ska köra ett låååångt godståg på en bit av banan. På sina ställen är det väldigt branta backar.
|
Tjusiga bilder allihopa :).
|
Kul att ni byggare fortsätter med att visa era projekt och att andra visar bilder från nedladdade banor som man inte har installerat på sin egen dator.
Stickanw |
3 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord! :)
__________________ Ja du Ursus94, TUME's rutt är verkligen otrolig. Han har en kanal på youtube som har en del videor ifrån hans rutt. Och även lite historia om the milwaukee road och en del av loken som de använde där. :) __________________ Idag så blir det lite bilder på en T44;a. :) |
Som vanligt rely, underbara bilder, man känner nästan lukten av skog (hur den nu luktar, hehe), när man kikar på dom :).
|
Citat:
Väldigt fina bilder allihopa!:tumupp: |
8 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord Ekan och totte! :)
____________________ Som vanligt så kan man räkna med bra respons här på forumet när man har något man undrar över. Jag undrade om någon hade tips om ett beredskapsskjul som man ställde beredskapsloken i och fick hjälp direkt!. Tack för tipset Bengan! :) _____________________ Inlandsbanans T43 221 passerar ett gammal beredskapssjul mitt ute i ingenstans med ännu ett arbetståg med saker som behövs för att linjen ska kunna trafikera gods i den utsträckning som det är tänkt! |
Bara kul att kunna få hjälpa till lite. Helt klart värt besväret, när man sedan kan få njuta av att se skjulet i en underbar miljö.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:10. |