![]() |
Ja verkligen det är inte alls roligt. :(
|
Fyrverkerier på nyår är ett jäkla piss, synd om djuren som måste lida och ibland dö av chock bara för att egoistiska människor måste se något vackert och göra tradition varje år. För att inte tala om att det utökats till mer än bara nyår.
Förbjud försäljning av fyrverkerier istället. |
Citat:
|
Flyttpackar. Imorgon lördag flyttar jag ut ur huset här i Åre och istället kommer jag bo i kappsäck några veckor till jag får tillträde till en lägenhet i Krokom.
Känns trist, jag trivs bra i huset här och jag gillar Åre som by. Men det ska bli skönt att komma närmre stan och tjejen. Dessutom får jag ju bara 18 istället för 26 mil till jobbet!:) |
Dls
Download station är nere!
Det är så himla *censurerat* dåligt!!!!!:datastrul::datastrul::datastrul: Nu blir det inga nedladdningar på ett tag!:mad::mad::mad: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Morfar bröt lårbenshalsen och morbror fick två proppar i lungan igår, så oron har stigit rejält under kvällen. Rädd att det inte ska gå bra för någon av dem :vetej:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hoppas det löser sig bra nejmeg
Imorn börjar skolan igen :( |
bärbar dator + julmust är en så där halvdålig kombination:mad:
Nåja, jag var snabb och hann suga bort allt med dammsugaren inan det hann nå ner till elektroniken och har spenderat den här dagen till att montera lös alla mekaniska komponenter i tangent bordet och diskat dem med diskmedel. Så nu funkar allt 93% perfekt igen. |
Då sket sig provkörningsresan till Kiruna med Rd2 tack vare urspårningen norr om Bräcke igår kväll.
Så surt! |
Citat:
Surt värre iaf, när det är en resa som är lite speciell! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:51. |