Citat:
|
Snygg el motorvagn ekan :) såg ett sånt i ett av sävenäs rundstall förra veckan de ser verkligen udda ut med den stora strömavtagaren på taket :)
|
Rely, kasta inte in handduken bara för att det finns en massa egon här på Forumet. Vi är säkert många, som skulle vilja ha både din, ekans och er andras byggen, då vi inte kommer i närheten. Det är era bilder, som gör att det fortfarande känns kul med Trainz. Att se vad man kan göra och eventuellt ta lärdom utav, så att man kommer några steg närmare era byggen än dom tråkiga fula inbyggda rutter som följer med i spelet. Sen kommer Lennarts, Vovven47 och andra skapares prylar till sin rätt. Är helt enkelt underbart att se deras grejer i eran miljö.
Får du fler sådana där tokiga mail/PM så gör en anmälan till Fredrik eller någon annan Admin. Så får dom stänga denna eller dessa personer ute från Forumet. Sådan personer har vi inget behov utav, det är er banbyggare vi behöver, som visar vad man kan åstadkomma i Trainz tillsammans med alla andras prylar som finns för nedladdning. |
Förjävligt att folk håller på så, själv råkat ut för det flertalet gånger när det kommer till 3D modeller och dylikt, folk som tycker att man är självisk för att man inte gett ut vissa modeller, eller för att man inte bygger exakt det dom vill ha.
Men jag tänker lite som så, jag har kunskap och bygger det jag vill bygga, och ger ut det när jag anser att det är passande eller att det uppfyller dom krav jag sätter på mig själv. Stå på dig och fortsätt med ditt fantastiska arbete Rely, och i ärlighetens namn, om dom fortsätter, så säg vilka det är så har dom inte mycket att göra på forumet i framtiden heller. |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack så mycket allihopa! Era ord värmer verkligen!
Jag fick visst ett litet utbrott men det kan väl hända alla ibland? (eller? :D) Nåväl... tillbaka till mitt normala jag och fortsätta lägga ut bilder med jämna mellanrum! :) Så här kommer en ny bild ifrån en något gladare rutt byggare! :D ;) |
Du är SUVERÄN, rely ...
... kan förstå att folk blir "desperata" och vill "BARA HA".
När man ser det du gör blir man bara GLAD att man bygger för Trainz ! Tack rely! :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme _upp: |
Bra att du fortsätter Rely och det är ju så att din bana är bara DIN. Ingen kan fodra eller kräva tillgång till den utan det är helt och hållet ditt beslut som avgör om den skall släppas eller inte. Förmodligen har du också objekt i den som andra har framställt och då måste du kanske ha deras medgivande till publicering. Dessutom måste jag tillägga att dina bilder är lika fina som vanligt. Gott arbete fortsätt med det.
Stickanw PS är inte så ofta inne på det här fina forumet just nu då jag har fastnat i EuroTrucker 2. Det är lika vanebildande som Trainz var i de första åren. |
2 bifogad(e) fil(er)
Med små marginaler så ryms ett 40 vagnars tåg av den tyngre modellen på Marjak station.
|
Oh, va avundsjuk jag blev. Fina bilder! Jag har inte Trainz.
Får väl vänta ett tag på newS tåg och Malmbanan. |
Citat:
Är det vinnaren utav månadens bild man ser här? Den här borde upp på Aurans Forum (som jag inte följer) som PR för Lennarts byggen. När släpps banan, loken och vagnarn . :rolleyes::Fnissa: |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Citat:
_______________ Ett par bilder till på vad som en gång i tiden var världens starkaste lok :) |
Väldigt fint rely och Lennart! :drool: Men jag måste bara fråga om uppgiften om världens starkaste lok, för man hör olika hela tiden, ibland är(/var) det Europas starkaste lok, och ibland världens. Någon som vet hur det egentligen var? :)
|
jag är rätt säker på (än en gång någon som inte vet exakt) att Dm var Europas starkaste lok och världens starkaste El-lok vid en tidpunkt....
|
Hej!
De var faktiskt världen starkaste. http://www.stw.se/el_loco_d_swe.html |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:40. |