Nya bilder
5 bifogad(e) fil(er)
Någon nya bilder. Driver bara och jobbar mer med stationen och byen, innan jag drar linjen vidare :)
Jag vet också at det tyska tåget inte hörer till i sverige, men det är jo bara en fiktiv tågsträcka :grin: |
Fel Kaaje - det är inget fusk, du har bara utnyttjat de möjligheter som finns - och gjort det förbaskat bra.
Nisse |
1 bifogad(e) fil(er)
Mycket snygga bilder allihopa! :)
________________ En bild på Oscar som rullar över en bro någonstans på min malmbana :D |
3 bifogad(e) fil(er)
Ett par bilder till. ;) :)
|
Jag kan bara säga att alla bilder på era ruggigt snygga banor är det som ger en motivation att fortsätta med allt som rör spelet :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag har en känsla av att någon tog fel "avfart" någonstans och hamnade norr ut i landet. :D
|
Kaje - snyggt! :tumme_upp: Gillar att du bygger i TS12, det visar på att det faktiskt fungerar. Ska nog ta och övergå så småningom, och hoppas Trainz: A new Era blir riktigt bra!
Rely, han ser lite död ut där på bron :D SNYGGT!!! :drool: Jerka, verkar väldigt hög den där plattformen! Vore kul att se fler bilder på stationen, kanske något X3-liknande som rullar där? :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Min kärlek ;)
|
Äntligen lite tid över för Trainz :)
3 bifogad(e) fil(er)
Har äntligen fått lite tid över till Trainz, vilket resulterade i en mer detaljerad miljö av vad som ska efterlikna Sickla udde mot Rorgängargatan.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Jerka! Väldigt fin ommålning! :drool::tumme_upp::tumme_upp:
Och snyggt även du, Berke! Du är kanon på att bygga stadsmiljö ser man ju där! :) Lite av vad som händer hos mig då... inte mycket, då man varit upptagen med ADR-utbildning dem senaste två veckorna. Och pga avsaknad av snöiga hus, får vi se om det blir mer. Men lite kanske jag kan bjuda på? :) Spårläget är inte det bästa på banan, men ska försöka få det att inte bli för mycket berg- och dalbana, och kopplat ska jag orka byta till ett snöigare snart, finns på släpet redan så. (första bilden är gammal, släpvagnen ser ju typ ut att ha noll värme :D åtgärdat nu) Damen skulle nog ha frusit där inne dessutom... :rolleyes:;) //Jocke BTW, vet någon hur hållplatserna längs spårvägen i Kiruna såg ut mot slutet? Och hur länge används M1? (bläddrade bara igenom boken snabbt tyvärr, så kan ha missat något) |
2 bifogad(e) fil(er)
Hon börjar bli färdig nu :)
|
!!
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket fine bildar allihopa! :tumme_upp: Ni är goda inspirationskällar!
Rely: Vilken träd använder du på din bana? Kämper hårt för at få til gode skogar, och dine skogar är fantastiska! :grin: ________________________________ En ny ändstation för min bana. Går väldigt langsamt när man petar i detalj... ________________________________ Fråga: Behöver några bra svenska tåg som funkar i Trainz 12, några ideer? |
Med tanke på hur snyggt du får det i tolvan kaaje, så överväger jag starkt att gå över dit! Kan då ta och prova vilka svenska tåg som funkar, och inte funkar (och försöka göra något åt det, i den mån det går - vet att någon (namn glömt) anpassade många danska tåg till Trainz 2012, kan även ha varit några svenska tåg inblandade). Men måste fråga, vilket spår av Samplaire använder du? Försöker bra allt hitta det i min lista, men finner det ej... Det ser riktigt svenskt ut! Men på sista bilden ser plattformen ut att ligga för nära spåret... :rolleyes:
Förbannat snyggt du med Jerka! X2an ser riktigt snygg ut på dem där bilderna :tumme_upp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Ett tomt timmertåg på väg mot "påfyllning" :)
|
Citat:
Can you please where I can get that el loco red and grey? I have got the passenger cars. Herlev |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:07. |