![]() |
|
8 bifogad(e) fil(er)
Fantastiskt fina bilder som ALLA har visat här senaste tiden :).
--------------------------------------------------------------------- Dm modell äldre ;). Får väl slänga in ett tack till Lennart på samma gång, som har haft tålamod, och uppfyllt alla mina "oändliga" mappnings-önskemål på loken, men jag tror att det har betalat sej i slutänden ;):D. |
Citat:
Strålande arbete med texturen, Ekan. Du är du för jäklig med penseln. :applad::applad::applad: |
Otroligt fint jobb Ekan :tumme_upp: du är helt klart en klass för dig själv med texturer :) Önskar jag kom upp i den nivån :grin:
|
Som alla andra redan påstått ekan, helt klart magnifikt arbete! Skulle vara riktigt kul att se/veta hur du faktiskt gör, för att få det att se så verkligt ut!
Och ingen annan ska gå till spillo heller, även ni visar finfina byggen! :tumme_upp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Med lite help från min målerikompis Ekan så har vi fått fram detta resultat :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Tack för trevliga kommentarer Bengan, Jocke & hammar'n :).
----------------------------------------------------------------------- Mer timmer ;):D. |
Citat:
|
Råkade skriva fel av någon anledning :S men Lessebo menade jag^^
|
3 bifogad(e) fil(er)
som skrivet att så fort Mustangerna kommer byter jag hela vagnsflottan ;)
|
Sporwagen
Hej.
Hvor kan man finde den rute samt sporwagene. Det ser meget fint ud. og jeg vil meget gerne finde RC1 med reskin af [ Togcompaniet ] Jeg har betalt for det loco herlev |
Ruten finns inte att ladda ner är en jag jobbar på men har planer på att släppa spårvägsstadrn när den är klar :)
Spårvagnarna finns i download sektionen här på sidan. Och tågkompaniets rc lok finns inte att ladda ner ännu... |
6 bifogad(e) fil(er)
Väldigt fina vagnar, Jerka och ekan!! Riktigt kul att se! :)
Hammar'n, snygga spårvagnar och miljö! Att bygga städer är inte jättelätt tycker jag.. så Lennart's Göteborgsvagnar hoppa på någon Tysklandsfärja (har ni någon sådan i Göteborg ens förresten...?) och hamn någonstans i dem tyska skogarna...?!?! :rolleyes: :D Vad är det förresten för vagnhall du använder, hammarn? |
Hehe jo det finns till Kiel ;) den heter Lokomotywownia Trutnov tror den finns på DLS :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
tog tre på linje tre ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:53. |