1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Fina bilder allihopa! :tumme_upp:
Det här blir nog sista bilden från mig i år. Jag vill samtidigt passa på att önska alla på detta trevliga forum ett gott nytt år! :) |
Tjusigt får och så passa på att önska alla här gott nytt år :Yeah:
|
Otroligt tjusigt alla, och Tp'n är så snygg Ursus!! :tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Snygga bilder allihopa! :)
______________ jag fyller på med min första bild 2014! |
2 bifogad(e) fil(er)
Det var länge sedan jag var här, så det är väl dags nu.
|
|
2 bifogad(e) fil(er)
Lite småpillande kring Sickla kanal nu när man är ledig några dagar.
Blir lite roligare att köra över på bron nu ;) |
1 bifogad(e) fil(er)
Mycket snygga bilder hgkn, akstimur och Berke!
_________________ 1290 med tomt timmertåg i kroken. :) |
1 bifogad(e) fil(er)
Snyggt alla! :) Verkligen längesen vi såg bilder från dig hgkn, kul att di visar lite igen! Väldigt fint byggt.
Bygga vinterlandskap var verkligen inte lätt, så ger upp det nu.. |
Snygga bilder :) alltid kul att se era bilder det är bara ett fel.... De är för få! Alla här på forumet får börja dela med sig mer bilder ! :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Storhelg i jämtlandsfjällen? TKAB har behövt sätta in en extravagn modell B3 i det ordinarie tåget. Snart i en digital värld hos er? =) Mer TKAB på gång, snart även Rc-loket (får skynda lite här..). Ska försöka byta ut fönsterna på B3-vagnen, så dem passar mer in med B9 och BFS9-vagnen. Även ett STL-koppel ska på vagnen, men har inte lyckats ännu (ska försöka lösa det) EDIT: ett problem jag kom på med STL-kopplet är när jag laddar upp detta på min sida, måste jag ändå ha en länk hit och man måste vara registrerad för att ladda ner. Eller är det så att STL-kopplet finns tillgängligt externt? |
2 bifogad(e) fil(er)
NSB El17 med en B5 och två B3-vagnar har hittat till Sverige =) (B5-vagnen har även en interiör, där man kan se tåget åka :grin:)
|
3 bifogad(e) fil(er)
En Övningsvagn på stan och en spårövergång där byte ska ske från trä till betong :)
|
8 bifogad(e) fil(er)
Snyggt hammar'n! GS hade (den är väl i Gävle nu för att bli återställd till sitt "ursprung") en helgul vagn av M23-modell som kontaktledingsinspektionsvagn, eller något liknande (osäker, är rätt många gula spårvagnar i malmköping)? (långt ord, haha!) Vet att det stod någon sån i Malmköping.
När jag påbörjade ommålning på denna, kunde jag inte mycket om verktygen i GIMP, men har lärt mig allt mer, och tyckte därför den förtjänade en liten uppsnyggning, ingen större skillnad som syns när jag väl kollade i Trainz, men aja.. :) Innan lovet är slut ska jag försöka bli klar med den. (För den intresserade är följande gjort:
Men nu ska jag kolla på TV! Trevlig helg allihopa, hoppas ni hinner med lite Trainz! :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:20. |