1 bifogad(e) fil(er)
Green Cargo med flygbränsle till Arlanda.
|
|
Tank Car
Citat:
May I ask where you have found the [ Green Cargo tank car ] Herlev |
Citat:
|
Vacker bil ...
1 bifogad(e) fil(er)
... Alfa Spider av Lothar Hake. Makalöst texturerad och reflekterad.
Ren njutning ! |
4 bifogad(e) fil(er)
så då har jag fått igång trainz igen :tumme_upp: så några bilder på den änden som jag jobbar på nu då :)
|
Mycket snyggt alla!!! :drool: Hammar'n, vart har'u hittat det där loket som syns i några av dina senaste bilder? Vet att jag laddat sett det tidigare, men kan ej finna det...
|
oj det minns jag inte :rolleyes: e jag rädd....
|
Citat:
Thank you so much for you help. Love to see some real passenger wagons From SJ and DSB with interior and passenger enabled. Maybe ask the Romanian guy Tonny. [ herlev ] |
1 bifogad(e) fil(er)
Långt ifrån lika snyggt som det ni andrar bidar med, men skulle bara pröva att använda 5m Grid istället för 10m, vart lite (väldigt) ovant, men gick ju.. =)
En X16 med släp passerar nåt öppet fält någonstans i Sverige. |
nu får du ge dig själv mer cred jockes din kreationer är det dorakt inget fel på :)
|
Citat:
Tjusiga bilder å byggen som ALLA ni andra också har postat, ingen nämnd, ingen glömd :). |
Citat:
Önskar jag kunde bygga som dig |
3 bifogad(e) fil(er)
Hehe, stort tack! Det är egentligen bara en liten "scen" jag gjorde, såg en bild i tåggruppen på Facebook från något liknande ställe och ville gärna göra något liknande i Trainz. =)
Hmm.. en kålmask.. men något stämmer visst inte, den har ju krympt :confused: :rolleyes: :) |
4 bifogad(e) fil(er)
Mycket fina bilder ni alla lägger upp! :tumme_upp:
Kan det vara en kålmasklarv som du har lyckats fånga på bild Jockes? ;) Här kommer några bilder från mig. Det var ett tag sedan jag lade upp bilder, men här kommer årets första. Ett hitintills okänt Rb-lok (Rb 1000) har fastnat i min kamera. De första bilderna visar Rb-loket ute på linjen. Den sista bilden visar ett tågmöte mellan Rb-loket och ett D-lok. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:49. |