2 bifogad(e) fil(er)
ett lokaltrafik tåg i Göteborgstrakten i mitten på 80 talet :)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Tack för vänliga ord!
Snygga bilder rac_hammer! :) __________________ Tågmöte i Koppby |
1 bifogad(e) fil(er)
Och en bild till :rolleyes:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Och två bilder till för att avsluta min helg :godnatt:
|
Citat:
För övrigt så tycker jag dina banor är väldigt snygga. Jag är djupt imponerad av hur snyggt många av er här bygger. Man önskar att man kunde vara lika duktig men jag tror inte jag har tålamodet! ;) |
Do you mind post a link to the STL script for the tunnelbana trains?.
Because the existing one is broken...:vetej: |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag kan tillägga att jag använder mig bara av vanliga objekt när det kommer till gräs och buskar. :) _____________________ Ännu ett tåg möte i Koppby |
Citat:
|
Jag tror mig skymta en asklåda på B.loket !?
Ja, relys bilder är "non plus ultra" :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: |
4 bifogad(e) fil(er)
vart lite lugnt här på sistone så tänkte får slänga upp några bilder på min ombyggda lok/vagndepå :)
|
4 bifogad(e) fil(er)
två Dm tågsätt hittade sin väg från malmbanan till min bana :) Stort tack Lennart för de här och hoppas du får ordning på din nya dator och lusten hittar tillbaka igen... är ju svårt att sluta helt med trainz såå...
|
Citat:
Var kan man hitta timmervagnen du har på bild nr 2? |
Citat:
Antar att det är Lnps-vagnarna du menar, dom finns här http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=28498 (scrolla ner en bit, så hittar du flera varianter på vagnarna). --------------------------------------------------- Fina bilder allihopa, måste nog slita mej från allt amerikanskt ett tag, så man kan posta några (svenska ;)) bilder själv också ;):). |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:36. |