Himlen finns inte på DLS. :vetej:
|
Fanns den visst. Hur bar du dej åt för att INTE hitta den? :confused: Jag fick träff med en gång. Kuid 36649:21014 har den iaf.
/B |
2 bifogad(e) fil(er)
Ett tips till alla som vill ha fina himlar (fick tipset av MatsH själv), ladda ner både EP1 och EP2 himelpaketen från DLS.
Lite mer mixtring med Motortransportvagnar. MVH. Ekan |
Citat:
Du har fått till vagnarna ordentligt, kan inte bli så mycket bättre:tumme_upp:. Du struntar väl i, att fråga topae om tillstånd för uppladdning? Får han syn på dessa, så kanske han slutar att leverera bra matrial åt oss och ägnar sig åt körning istället:grin:. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Då hinner man finjustera det sista på vagnarna, behöver måla om kapellet mellan vagnarna på några utav dom bl.a. Åsså vart det slutligen en till mixtring på en sista variant, sen klarar vi väl oss med Motortransporter, eller? Skulle väl vara om man fick underlag till dom blå/röda i sådanafall. Tack än en gång Bengan för underlaget till dom här vagnarna. MVH. Ekan |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
En bild från Ostkustbanan: Arlanda Express möter Uppsalapendeln vid Upplands Väsby samtidigt som ett pendeltåg gör uppehåll i bakgrunden.:)
|
Citat:
|
Den syntes inte på bild annars!;)
|
7 bifogad(e) fil(er)
Var ute och körde lite på malmbanan på min gammla bana, Hedöbanan (mitt första bygge i Trainz). MVH. Ekan
|
1 bifogad(e) fil(er)
Väldigt snygg bild Ekan! En morgonbild från Stockholm C, Rc6 1409 tittar fram.;)
|
Citat:
Klarar en sån kontaktledningshållare sånt stort avstånd? Ser konstigt ut enligt mig, vet inte vad ni tycker... |
En "riktig" morabrygga är nog max lite drygt 20m bred tror jag, så det där blir nog lite väl brett mellan stolparna om man ska vara lite gnällig ;). MVH. Ekan
|
Jo, det blev sådär eftersom spåren ligger för tätt för att den stolpe ska få plats. Jag ska se vad jag kan göra.:)
|
Bönan: Kommer du att lägga upp Arlanda Express målningen? Har du fått tillstånd ännu? :)
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Bombardier: Har ännu inte fått tillstånd, det har gått ca 2 månader. Det är så att jag har målat om en X2000 mellanvagn för att likna X3-mellanvagn, och den vagnen är jord av en annan än Reginan som jag har använt till drivenhet.
Ekan: Tack för tippset, den stolpen blir perfekt här!:tumme_upp: Har nu byggt till Rosersberg, en X12:a dyker fram ur skogen precis innan banorna går ihop vid Skavstaby.:) |
X10 är det väl:rolleyes: Snyggt att du fixat lutningen iaf:tumme_upp:
|
Självklart är det X10. Vet inte vad jag säger...;)
|
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder från min bana.
Här kommer fem bilder från en liten fotbolls arena som jag har byggt. Vad tycker ni om den? :) |
Faktiskt lite kul när folk visar upp annat än tågbilder. Kul..... :applad:
/B |
3 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Nu är det bara att du snörar på dej fotbollsdojjerna, nästa match går på min hemmaplan. Tränar för fullt :D. MVH. Ekan |
Citat:
Det är klart att vi kommer och möter dig. :) Fast det är roligare och spela på en arena utan löparbanor :) Men var hittade alla saker? DLS? :) |
Jag skulle inte vilja ha innerbanan....;)
|
Citat:
Sen kan man ju hålla med Dveomer om löparbanorna, snacka om tvära kurvor :D. MVH. Ekan |
6 bifogad(e) fil(er)
Lite kvällsbilder, där en tokstressad taxichaffis (du klarade dej från terrning den här gången Dson :D) kör mot rött och håller på att ställa till en riktig smäll med både lastbil, bussar och spårvagn. MVH. Ekan
|
Citat:
Var fick du SL bussen ifrån? :) |
Citat:
Men vadf... Han ja. Jag minns honom. Fick stampa på bromsen som tusan där... Tur jag inte hade trailern bakom!;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Tackar :).
Andreas...det är samma bussar som du har, men jag har (som vanligt) kladdat på dom. Stena har lånat ut dragkraft till cont. tåg. |
Riktigt Läckert Ekan! :):drool:
Var hittade du dom containerna? |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här har vi en jätte som gräver:).
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Henrik...containerna är hemmagjorda. |
Travers
Traversen/kranen på första bilden, har du hittat den på DLS?
Mvh |
Ekan....
Hur fick du dit nummer? Jag har letat i alla filer man inte hittat någon stans att skriva dit ett nummer... |
Hovve...Kranen finns på DLS, heter "Scrapyard Crane".
Andreas...Klicka på ? i serv.läge och ta bort texten i översta raden och skriv dit ett nummer. |
Citat:
|
Citat:
Otroligt snyggt gjord. Brukar se stena åka förbi sundbyberg. |
Tackar
Tackar Ekan den kranen kommer att passa perfekt på mitt stålverk
Mvh |
Citat:
BT...huset finns på någon Polsk sida, minns bara inte vilken. Rutten är min egen, hade bara lagt in Djurgården i spårvagnens "rulle". |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:39. |