![]() |
Fint! Blir kul att kunna köra veterantåg på din rutt också!:)
|
Man längtar ihjäl sig efter din rutt...
Kul att du fått igång ny datorn och allt fungerar som det ska! |
Tack för de svaren!
Nu är det sommar och det kommer att ta lite längre tid med bygget. :) |
Ja, det är klart! Man vill ju göra annat än sitta vid datorn när det är så vackert(????) väder.;):D
|
Lilla Edet färdig...
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu är äntligen Lilla Edet färdig och jag kommer att fortsätta med bygget från Alvhem till Göteborg. Jag tar Y7 och startar i Lilla edets station. Ni ser SCA Edets bruk, Göta och bongårdar leder mot Alvhem. Njut av bilderna! |
5 bifogad(e) fil(er)
Mer bilder...
Titta gärna förgående sida.. |
Snygga bilder!!:drool:
|
Otroligt snyggt asså, du vet inte när du släpper rutten? .. tänkte bara säga de att på bild 3 eller 4 , den där blåa aktiga byggnaden med skorstenen på minner väldigt mkt om värmeverket Renova vid Sävenäs/ Partille... om det nu inte är den annars har du en perfekt byggnad för de..
|
Bildgåta
1 bifogad(e) fil(er)
Bilden är förbluffande likt ett ställe på Trollhättanrutten men vart är vi?
|
Hej!
Tack för de fina komentarer! Jag vet bildgåtan. Det börjar med första bokstaven V. |
Citat:
|
Mycket fint! Lägg gärna ut lite bilder från Upphärad, vore kul att se hur det ser ut ;)
|
Citat:
|
Filmsnuttar...
Hej!
Här är lite mer filmsnuttar, NSB73b startar vid Upphärad och slutar vid Älvängen som inte är klart. Snutten visar även Nygård och Alvhem. Njut av filmen! http://www.youtube.com/watch?v=h12IYuytpt0 |
Filmsnuttar
Hej Totte tack för denna underbara filmsnutt. Hoppas ditt bygge går bra.:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp:
jaj69 |
Citat:
Sigo atentamente este hilo. Saludos. Beindi |
Citat:
Hej. Jag följer denna tråd noga. Hälsningar. Beindi Tack Beindi! |
Älvängen klart!
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, nu är Älvängen klart! Nästa mål är Nol och Bohus! Njut av bilderna! |
OJ! Vad härligt! Nu är det inte långt kvar! Jag tror jag ska tipsa http://ttela.se/ när rutten börjar bli färdig, borde ju kunne göra ett gott reoptage om en sådan gammal och fin simulator som MSTS. :)
Lev väl och lycka te i fortsättningen Totte! :applad::ber::tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Ja varför inte till TTELA. Jag visar nu kartan här. |
Snyggt jobbat Totte! Du börjar närma dig!:tumme_upp::)
|
Hej!
Tack för uppskattningen! Just håller jag på mellan Nol och Bohus. Bilderna visar jag senare tillfälle. |
Härligt att det går så bra! Jag ska fara och ta några bilder vid Velandabron i höst. Det börjar hända saker där nu!
Lycka till i fortsättningen och i den lite lägre temperaturen! :tumme_upp: |
vinner...
Totte, broder,
Jag undrar om inte Du vinner i kampen om en färdig rutt, före Banverket och Vägverket menar jag! Fantastiskt jobb och lycka till! vill du ha hjälp om Mölndal så jobbade jag en gång i tiden båsde i Almedal, Mölndals Övre och Nedre, i ett dimmigt 70 tal hälsar Lasse J numera på gummihjul i dina trakter |
Visar nu bilder...
7 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Bild 1. Jag tar svarta RC:n från Älvängen Bild2 coh 3. Mellan Älvängen och Nol Bild 4. Nol. Här syns vägen E45 Bild 5. Mellan Nol och Nödinge Bild 6. Nödinge. Motorvägen E45 av BAB-road Bild 7. Bohus under byggnad. Njut av bilderna |
Bra jobbat!:tumme_upp:
|
Helt fantastiskt. Ser kanon ut.
Så könt att du fotvarande har orken kvar nu när det går mot målsnöret fast GBG kommer ju ta mycket tid. Lucka till.... |
Snyggt jobbat!!
|
Verkligen ett kanonjobb av dig Totte. Längtar som bara den tills rutten är klar, keep it up!
|
Tack alla för de uppskattningar!
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här en bild som jag höll på med Bohusleden, bron till Kungälv. |
hej Totte. :vinka: super snygg jobbat. bra jobbat Totte, du börjar närmar dig till finalen!! :) ;) :D :Yeah: :tumme_upp:
|
Fantastiskt arbete! LÄNGTAR tills det är klar! ;):)
|
Status
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det här jag håller på bygger enligt röd inritning. Så det är rätt mycket kvar än. Tacksam för tålamod. |
Citat:
|
Citat:
|
Helt underbart bra Totte väntar med spänning på att du ska få den färdig.
Jag har ingen bråska då jag vet att det kommer att bli en av dom bästa rutter som finns till MSTS. :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme _upp: jaj69 |
Bohus växer...
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Bohus växer så det sprakar. Raffinaderi är klart. Återstår motorvägen E45, hus och skog. http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FA.gif |
Underbart att se Totte!! :tumme_upp: Längtar riktigt mycket tills den släpps!!
|
Dette blir helt topp Totte, gleder meg til den blir klar.:tumme_upp:
|
Nol, Bohus, Surte och Agneredsbron...
7 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ja, det var ett tag sen jag publicerade bilder. Orsaken var att min mor låg på sjukhuset i Stockholm. Här kommer bilder av en svart Rc kör iväg från Nol och slutar vid Agneredsbron som byggs. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:38. |