Och snyggt blir det ;) va heter lokbyggnaden längst till höger i bild och var kan jag hitta den? :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
En linje två mot lunden
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
(Kan vara så att den finns i något "indutry pack" som finns bland sidorna där) Kan rekommendera att kolla igenom den sidan! Finns en massa godsaker där! :D _____________________ Blir avis på er som kan bygga snygga stadsmiljöer som hammarn mfl, man förstår inte hur svårt det är förns man prövat! :) |
Det får jag göra :) och jag är avundsjuk på dig och ekan med era natursköna vyer! Jag får det inte lika snyggt!
|
1 bifogad(e) fil(er)
en draghäst
|
8 bifogad(e) fil(er)
Kanonbilder grabbar, och kul att det rör på sej i den här tråden igen :).
Jag slänger väl upp en drös bilder jag också, på ett lokalt tåg som är på väg in till ett av förortens industriområden för att växla några vagnar, sammtidigt som ett mindre reparationsarbete har stoppat trafiken tillfälligt på stambanan :). |
4 bifogad(e) fil(er)
oxå blir det en kortare fortsättning:
På vägen passerar man det sedan länge nerlagda fryshuset, där några gamla vagnar har lämnats åt sitt öde på det lika nerlagda spåret till detsamma, innan det blir dags att växla in den första vagnen på Ahlsells huvudlager :). |
2 bifogad(e) fil(er)
Hittade en mycket detaljerad modell av en Citaro-buss från skaparen Alterr när jag laddade ner Frankfurter U-Bahn .
Prövade att snabbt byta färg och slänga på en vit rand, vilket resulterade i detta inte helt perfekta resultat. ;) |
Kära värld vad jag blir avundsjuk nu :oskyldig: snyggt jobbat gubbar! Och tack för tipsen om nedladdningar!
|
3 bifogad(e) fil(er)
kör några bilder till :)
|
Snygga bilder allihopa.
Alltid kul att se vad ni gör. :tumme_upp: |
Sickla kanalgata
4 bifogad(e) fil(er)
Nu är kandidatuppsats inlämnad och så var det länge sedan man hade tid över till trainz. Blev att pilla lite med ytterligare en av Stockholms gator, denna gång Sickla kanalgata.
|
Superhäftiga bilder Berke! Igenkännandegraden är mycket hög! Hur ser det ut med releaseplaner? Skulle vara kul att få köra banan. Och hur långt avser du att bygga? Hela sträckan Sickla udde till Alvik / Solna eller?
|
5 bifogad(e) fil(er)
Kanonfina bilder och byggen allihopa, i vanlig ordning :).
----------------------------------------------------------------------------- Citat:
Att detaljera är väl nästan det roligaste när man bygger, det är ju då man ser hur resultatet (förhoppningsvis ;)) blir bättre å bättre för varje grunka man placerar ut, och det är ju det som blir alla prickar över i-et i slutändan, hehe. Och visst går det långsamt framåt ibland när man vräker på som mest, bygger man städer/samhällen, bangårdar (speciellt elektrifierade), och liknande, då snackar vi inte timmar :D, det kan ta evigheter innan man blir någorlunda nöjd. Sen har jag sedan flera år tillbaka döpt om objekt som är "användbara" när man bygger, till (egna) svenska namn, sen har jag grupperat upp allting efter ett eget system som jag har, så med hjälp av det + favoritlista/filter i spelet + ett "gäng" kladdblock, så brukar man hitta (nästan ;)) allting man behöver :). -------------------------------------------------------------------- Oxå blev det några bilder :). |
Citat:
Måste titta på detta med filter mera, jag är dålig på det. Gudskelov heter ju alla DONJ objekt DONJ så de hittar man men resten... :grin: Som vanligt så ser dina bilder fantastiska ut. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:30. |