3 bifogad(e) fil(er)
Fyller på :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
En rälsbuss vilar sig innan nästa tur...
Förresten, mycket snyggt Allihopa! :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Snyggt Rasmus!
______________________ Nya leveranser ifrån Lans Lok och Vagn Verkstad :D Som alltid levererar med den högsta kvalitén! :) |
Otroligt snyggt allihopa. Och lans nya grejor ser som vanligt fantastiska ut. De nya 30-tals (?) vagnarna i relys bilder ser ju fantastiska ut.
|
3 bifogad(e) fil(er)
T21 102 :)
|
Ursnygga bilder
Tack alla ni som presenterar så otroliga bilder från tågsim-världen. Era alster i Trainz gör att jag måste skaffa en modernare version av Trainz nu så jag kan köra alla häftiga modeller.
Jag vet bara inte riktigt vilken version som är den optimala. Och var jag ska kunna köpa den idag (om det nu är en äldre version som rekommenderas). Kom gärna med tips. Tack! |
För min del, och vad jag vet, många andras del, är 2010 outstandfning. 2010 tillåter våra äldre svenska objekt. N3v (Trainz) rear 2010 för drygt hundralappen.
Nisse |
Tack Nils!
Jag har anammat ditt tips om Trainz 2010 och håller just nu på att ladda ned det för cirka 67 kronor. Överkomligt tycker jag! ;-)
Men sedan återstår bara frågan: Var hittar jag alla de härliga svenska sträckorna som flera gubbar här på forumet använder för att "plåta" sina härliga tågbilder? |
7 bifogad(e) fil(er)
Idag så var det 33 grader i skuggan här där jag bor, men det är ingenting emot hur det känns att stå i hytten på ett ånglok i stekande sol.
________________ Några som upplever hettan i hytten är personalen på SB 1303, som fick en back med något svalkande. Dom var noggranna med att kolla alla lager när veterantåget gjorde ett uppehåll i Alvesta. :D |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tyvärr inte, men dom kommer TROLIGTVIS att bli, men jag vet inte när. --------------------------------------------------------------------------------- rely: Humm, det är något som påminner om Alvesta här i Allveta, men jag vet inte riktigt vad ;):D. Men varmt är det här oxå kan jag lova, och även uppe i Sundsvall har jag hört ;):D. |
snygga bilder :tumme_upp:
Ekan:skylten säger "se upp för tåg" men bör man inte hellre titta höger, vänster? :grin: |
Superhäftiga bilder
både från Ekan och Rely. Nu har jag skaffat en modernare version av Trainz (2010) så nu ska jag väl kunna njuta av alla häftiga alster som finns här.
En hel del har jag konverterat (håller jag på att konvertera) till MSTS / ORTS, men jag har inte lyckats med dörr- och koppelanimeringarna till exempel. Och så är det ju det där med hjulen... :-( |
5 bifogad(e) fil(er)
Super snyggt Ekan!
Och ja.. man kan undra vart inspirationen till Alvesta kommer ifrån :rolleyes: ______________ mer ånga :) Edit: Fyller ut med ett par bilder på tåget på väg tillbaka lastat med timmer |
6 bifogad(e) fil(er)
Nytt från LAn!
|
Tack Rely ...
... för att du "promotar" mina alster på ett så suveränt sätt :grin:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:16. |