Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Screenshot Tråd TRS ... (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10907)

legotrainzman 2014-08-11 00:18

Vackert alla

3 bifogad(e) fil(er)
eftersom att vi är två som arbetar på HWJ så händer det ibland att man blir uttråkad när man inte har rutten själv. Det resulterade i att jag tog en resa utmed (den fiktiva) NKlJ. Det verkar som om banan är i en brytpunkt då jag såg AEG-lok och ASJ-lok. Det verkar även som om det sker en upprustning på AEG-loken då ett var målat i "uddeholmarfärger" :grin:

rac_hammer 2014-08-11 17:51

1 bifogad(e) fil(er)
bruntåg :) blivit så förtjust i dem att jag tänkt mig göra en bana för dem :oskyldig:

torpal 2014-08-11 18:18

Bravo rac_hammer!

Mera "bruntåg" åt alla...

Jockes 2014-08-27 19:43

2 bifogad(e) fil(er)
Väldigt snyggt alla! Längesen jag bidrog med nåt nu, men har inte hållit på med Trainz alls på snart två månader.. :)

En lokförare som aktiverar bomanläggningen i Åkers Styckebruk undrar vad de är för dåre som fotar ser det ut som.. :grin:

//Jocke

henke327 2014-08-27 22:38

Citat:

Ursprungligen postat av Jockes (Inlägg 290108)
Väldigt snyggt alla! Längesen jag bidrog med nåt nu, men har inte hållit på med Trainz alls på snart två månader.. :)

En lokförare som aktiverar bomanläggningen i Åkers Styckebruk undrar vad de är för dåre som fotar ser det ut som.. :grin:

//Jocke

Fantastiskt kul att se bilder från min hemby. Jag känner verkligen igen mig, jättesnyggt! När jag var liten var där sju spår i bredd på bangården, nu är det inte ens hälften kvar :(

rac_hammer 2014-08-29 22:13

4 bifogad(e) fil(er)
snyggt jockes :tumme_upp: några tidiga bilder från min nya bana. Tänkt att vara runt 1975 :) kommit fram till att ibland är det lättare att börja om när man blivit bättre på att bygga istället för att ändra på det man redan byggt som man inte är nöjd med :grin:

X2an 2014-08-31 18:29

7 bifogad(e) fil(er)
Har varit riktigt inaktiv med Trainz på senaste tiden...
...tills sedan några veckor sedan, och då tog mitt spårvagnsbyggande igång igen. Lite bilder från det nu upprustade nätet:

ekankal 2014-09-01 21:09

Kanonfina bilder ALLIHOPA :).

CGD 2014-09-02 17:27

"blivit bättre på att bygga"

rac_hammer, det är en ren fröjd att se dina bilder. Men går det verkligen att bli bättre än vad du redan var!? Jag tycker det varit på topp ända sedan början. Funderar du någon gång att ge bort en bana till oss mindre begåvade?
Ett utav de stora glädjeämnen med Trainz är att se på dina och de övriga mästerbyggarnas bilder.

rac_hammer 2014-09-02 20:00

jo tanken har funnits men tror att problemet jag har precis som ekan rely jockes mfl är att vi använder så otroligt mycket saker. Från så otroligt många sidor att det vore omöjligt för er att hitta alla saknade dep. :oskyldig: men har haft tanken på att släppa någon baseboard med lite färdiga dela som andra kan använda sig av och bygga vidare på osv ...den som lever får se :)

CGD 2014-09-03 18:39

Fortsätt med att visa upp fina bilder.
Själv tycker jag det är svårast att få till ett vettigt landskap innan det finns någon målat eller utsatt på det.

rac_hammer 2014-09-03 21:03

3 bifogad(e) fil(er)
ett tips är att utgå från en industri eller bangård och jobba dig ut ifrån den.... :)
Så 3 bilder på dagens arbete :) timmer lastningen vid stenfors med vagnuttag.

rely 2014-09-03 21:16

4 bifogad(e) fil(er)
Snyggt allihopa! :)

har inte haft så mycket tid för trainz på senaste tiden då jobb och sömn har tagit upp nästan all min tid. Men fick en liten stund över idag. :)

rac_hammer 2014-09-03 22:28

Snyggt rely hur går det med loken förresten?

rac_hammer 2014-09-05 19:23

3 bifogad(e) fil(er)
Några bilder på ankommande pendeltåg

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:28.