![]() |
Vägbiten...
Hej!
Jag fick veta att några saknar just den vägbiten, så jag bifogar till er. Extrahera till Globalmappen. |
Nu fungera den!
Var kan man laddar ner norska röd pendaltåg? |
Hej o glad midsommar!
Försök på www.trainsim.no |
Tack totte att du hjälpa mig.
-- smajlet Ja, jag har kolla in på den hemsid men tyvärr det finns inte bilder på alla file. jag har kollat men jag hittar den inte. Men vet du vad file heter? t.ex NSb_69B.zip |
Citat:
Filerna finnws under Downloads, elektriske vognset. Heter BM 69a_zip, finns i olika utföranden Lycka till... Lasse |
tack, nu hittat jag den tåg..
Hejhej totte igen. tyvärr jag fick en problem till. Fick 3 problem-meddelande men samma shapefile. No extended shape data for Road2Lstrt40.s Failed to open shape file Road2Lstrt40.s Failed to load Road2Lstrt40.s Jag klicka JA på alla shape problem och sen släcka tågsimulator ner och kommer en nya fönster som stod. Problem med trainsimulator "Skicka rapport" eller "Skicka inte rapport" |
Citat:
Du får nog ladda hem New Road och installera. Här är länken! http://team.routebuilders.dk/ Klicka på downloads och sen på New Roads. |
Hur kommer man till trolhättan?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hej:)
De kan la inte va så lätt för en pajjk på 13 år, som inte har körkort...:rolleyes:;) |
HAHAHAHAHA jag skratar i hjäl mig ; ne jag menade faktiskt på msts
|
I inlägg nr 541 i detta ämne säger Totte följande
Rutten är första delen som sträcker från Oslo till Kornsjö och är ungefär 15 mil lång och körtid omkring 3 timmar med uppehåll i större stationer. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:12. |