![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack hammarn och ekan! :) Och komplimangerna studsar rak tillbaka till er :D
Ja, jag försöker bli en "lortgris" :D Och T21 112 är resultat av hämtad kunskap ifrån T21 102 som ekan har levererat. :) |
Härliga bilder Ekan, Hammaren och Rely. Gillar din stad eller samhälle Hammarn. Och det däringa arbetståget var inte dumt Ekan men nog borde du veta att särkar drar inte men man drar på sig dem. Rely fortsätter med sina bilder från linjen.
|
Härliga bilder Ekan, Hammaren och Rely. Gillar din stad eller samhälle Hammarn. Och det däringa arbetståget var inte dumt Ekan men nog borde du veta att särkar drar inte men man drar på sig dem. Rely fortsätter med sina fantastiska bilder från linjen. Ops dubbel kan någon vänlig själ ta bort ena.
|
4 bifogad(e) fil(er)
snyggt jobbat ekan och rely :tumme_upp: får lägga upp några nya bilder med så ni vet att jag lever... Ny byggda Hageby station som ligger på en ny bandel på min 70 tals bana :)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Snyggt hammarn! :)
____________________ RC 1177 |
snyggt rely längtar efter att få se fler av dina lok i downloads! :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Tack hammarn! :)
__________________ Pastaexpress :D |
Ibland är lortsverige rent vackert. Obs dubbelvitsen.
Stickanw |
1 bifogad(e) fil(er)
Vet att jag är dålig på att skriva här och visa uppskattning för allas fina arbeten, men det är så mycket annat som stjäl tid (bygger/administrerar hemsidor, söker jobb mm.) så har inte så mycket tid över till Trainz och forumet. Vill dock säga att ni gör superfina arbeten allihopa :applad:
Idag bestämde jag mig dock för att bygga lite igen och hoppade över en station för att ta mig upp till T-banan ;) |
8 bifogad(e) fil(er)
Tack ALLIHOPA för trevliga kommentarer :).
------------------------------------------------------------------- Attans snygga bilder, byggen, vädringar, m.m, allihopa. (rely: Magkänslan stämde bra, syns tydligt att du har talang :)). ---------------------------------------------------------------------- Godståg med mestadels kemikalier i kroken, inväntar möte. Och tillslut så kommer ett försenat tjänste/ban-tåg (VR Track igen, hehe) i sakta mak och rullar förbi, sen kan äntligen godståget få åka vidare igen ;):D. ---------------------------------------------------------------------- PS: Hehe, jodå Stickan, jag vet vad en "riktig" särk är, men här i trakterna så kallar vissa även en "häck" (= typ en risig bil eller liknande) för särk ibland ;):D. |
2 bifogad(e) fil(er)
Med kakel och pelare börjar det ta form.
Någon som har tips på ett bra plattformstak som är v- eller w-format och gärna vitt under? |
2 bifogad(e) fil(er)
Får väl bidraga med ett par bilder från min bana.
|
6 bifogad(e) fil(er)
Tusen tack Ekan. :ber:
Och snygga bilder allihopa! :) ___________________ Min invigning av korvens nya plåtvagnar :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Och på tillbakaresan. :)
|
Fint värre Rely! Ser att det tillochmed verkar vara någon som läst min vagnsbeskrivning angående resgodsvagnars placerande i tåg! ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:02. |