Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
jag lever ännu dock vart lite mycket på jobbet och operationer mm...men två små bidrag iaf :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Avlastningen går aldrig fort nog för stressade lokförare ....
|
4 bifogad(e) fil(er)
Får dela lite till jag då...
|
2 bifogad(e) fil(er)
Får bli två till sen får jag vara nöjd för kvällen. Blev 3 baseboards idag :)
|
3 baseboards på en dag?! Din framfart är otrolig med tanke på vilken kvalitet du håller! Mycket bra och snyggt hammarn! :ber::tumme_upp:
|
Instämmer med föregående talare :).
|
Tackar och bugar :ber:
|
Du får inte ta det här negativt, men Ekan och Rely är i en helt egen klass än så länge. Nu är dina byggen bra nära deras nivå. Vilken klass det blivit på ditt arbete med Trainzlandskap. Önskar jag vore hälften så bra.
|
Fin rutt det här!:tumupp: Påminner runt 50-60-talet, eller hur? Jag ser typ av spåret är inte svenskt.
|
Skall vara runt 1970 :) har ju även släppt en del av den här banan i downloads. Ekan och rely har ganska lika stil när de bygger och jag har alltid sett upp till deras landskap och haft det som inspiration till att bli bättre och bättre. Men ju mer man bygger och lär sig nya knep och trix desto snyggare blir det ju för alla som bygger :) gick tillbaka i screenshot tråden några år och tittade på de jag hade byggt då och mot nu och skäms ju nästan för det jag la upp då... :grin:
|
Ja man måste lära sig så innan man kan gå och gå innan man kan springa och nog fasen springer du. :)
Skämmas för sin först snubblande steg är väl ganska korkat. Fortsätt du i samma fina stil, helt underbara landskap! Stickanw |
Häftigt snygga bilder från landskapsbyggare som kan sin sak, ingen nämnd ingen glömd, jag tycker ni är fantastiska allihop. Själv står jag i startgroparna för att bygga på nytt (du läste rätt) HELA mitt kära Bensland som försvann fullständigt från datorn efter en olycklig städning av hårddisken. Skam den som ger sig och jag gråter inte för det. Ni har publicerat föredömliga bilder som utgör en stor inspirationskälla till mitt byggande. Tackar och bugar för det.
Hälsningar |
Citat:
|
Snyggt rac_hammer!! :tumme_upp::tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:56. |